۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
عضو فراکسیون دریایی مجلس:

دریانوردان ایثاگر هستند

دریانوردان ایثاگر هستند
عضو فراکسیون دریایی مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار آفرینان در کشتی سانچی جان باختند تا ایران اسلامی آباد بماند و این اهمیت دریانورد است.
کد خبر: ۸۱۱۶۹
به گزارش خبرنگار مانا قاسم احمدی لاشکی که به عنوان سخنران در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد سخن می‌گفت: با تبریک این روز به دریانوردان ایرانی تصریح کرد: سرمایه‌ای که در اختیار دریانوردان قراردارد، بسیار مهم است به همین دلیل این سرمایه باید  به نیروی انسانی قابل و حرفه‌ای سپرده شود.
وی با زنده داشتن یاد و خاطره شهدای خدمت کشتی شانچی خاطر نشان کرد: دریانوردان افتخار آفرینان در این کشتی جان باختند تا ایران اسلامی آباد بماند.
لاشکی این حادثه را نشانه‌ای از اهمیت دریانوردی و دریانوردی دانست و افزود: نحوه اشتغال دریانوردان ایرانی گاه با فشار‌های تحریمی دشمن به گونه‌ای است که تا چند ماه در کشتی می مانند که بیانگر ایثارگری این عزیزان است.
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهارات خود ضمن ابراز همدردی با بازماندگان شهدای سانچی و با اشاره به شعار روز جهانی دریانوردی مبنی بر توجه به سلامت دریانوردان اظهار داشت: سلامت دریانورد مقوله مهمی است که سلامت جامعه به آن وابسته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار