۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

کشتیرانی جمهوری اسلامی جایگاه مطلوبی در دنیا و منطقه دارد

کشتیرانی جمهوری اسلامی جایگاه مطلوبی در دنیا و منطقه دارد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایط فعلی کشور کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران باید بسیار هوشمندانه عمل کرده و همکاری و تعامل های خود با کشورهای دوست را جدی تر دنبال کند.
کد خبر: ۸۱۱۵۱

 سید کاظم دلخوش اباتری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی مانا  با اشاره به جایگاه بسیار مطلوب کشتیرانی جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا گفت: در شرایط فعلی کشور ،کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران باید بسیار هوشمندانه عمل کند و راهکارهایی را به کار گیرد که بتواند ارتباطات خود با سایر کشور ها را قوی تر کند.

وی اظهار داشت : کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران باید همکاری و تعامل های خود با کشورهای دوست را جدی تر دنبال کند و با توجه به جایگاه خوبی که این شرکت در دنیا دارد، قطعا می تواند به خوبی از عهده مشکلات برآید.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباطات از سه بخش فضا، دریا و زمین تشکیل شده است، افزود: هر یک از این بخش ها در زمینه حمل بار، مسافر در داخل و خارج از کشور بسیار اثر گذار هستند و می توانند بالاترین منبع درآمدی هر کشوری باشند زیرا از طریق حمل بار و مسافر علاوه بر انتقال فرهنگ، ارتباط با سایر کشورهای دنیا به خوبی برقرار می شود.

دلخوش تصریح کرد: به واسطه ارتباطات زمینی، دریایی و هوایی ضمن اینکه منابع درآمدی دولت به خوبی تامین می شود شاهد ساماندهی و حرکت رو به جلوی اجتماعی و حتی سیاسی خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار