۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

معاون اول رئیس جمهوری وارد رشت شد

معاون اول رئیس جمهوری وارد رشت شد
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، صبح سه شنبه در سفری یک روزه به استان گیلان، به منظور بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه صنعتی، بندری و گردشگری در منطقه آزاد انزلی، وارد رشت شد.
کد خبر: ۸۱۰۹۵
به گزارش خبرنگار مانا اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به همراه دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی و دکتر محمد سعیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه سردارجنگل رشت مورد استقبال مصطفی سالاری استاندار گیلان، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مدیران استان قرار گرفت.
 معاون اول رئیس جمهوری و هیئت همراه در این سفر کریدور حمل و نقل چین - قزاقستان - ایران را افتتاح می‌کند و همزمان با این رویداد، نخستین محموله تجاری از این کریدور وارد بندر کاسپین خواهد شد.
افتتاح بزرگترین مجموعه گردشگری-تفریحی آکواریوم، بزرگترین مجموعه گردشگری دریایی مارینا کشور، واحد صنعتی فومن شیمی، کریدور چین- قزاقستان- ایران (انزلی) و شرکت در نشست مدیران و فعالان اقتصادی و نشست مدیران عامل مناطق آزاد کشور به گیلان از برنامه های دکتر جهانگیری در سفر به استان گیلان است.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار