۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

گرامی داشت روز جهانی دریانورد در کشتی ناردیس

روز جهانی دریانورد در میان جمع کارکنان کشتی ناردیس متعلق به ناوگان کشتیرانی دریای خزر گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۱۰۸۹

به گزارش خبرنگار مانا صبح امروز مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان گیلان به همراه مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی و مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر در دیدار صمیمی با کارکنان کشتی ناردیس از کشتی های ناوگان کشتیرانی دریای خزر این روز را گرامی داشتند.

در این دیدار مهندس علی اکبر غنجی با ابلاغ پیام رئیس هیئت مدیره  و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی به دریانوردان کشتی ناردیس ضمن تقدیر از زحمات  تلاشگران ناوگان ملی؛ دریانوردان را موتور محرکه اقتصاد کشور برشمردند.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه شغل دریانوردی ملیت ندارد چرا که در عرصه های بین المللی فعالیت دارد، اظهار داشت: شجاعتِ دریانوردان ما در بزنگاه های اقتصادی و عرصه های  حساس موتورمحرکه اقتصاد کشور بوده است و در حال حاضر نیز دریانوردان فارغ از تمامی مشکلات با همدلی از پیچ و خم های پیش رو سربلند بیرون خواهند آمد.

در ادامه این دیدار مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان گیلان با تبریک این روز و ابلاغ پیام مهندس محمد راستاد افزود: امروزه مسئولیت مهمی در اقتصاد ملی متوجه بخش دریانوردی و صنعت کشتیرانی است زیرا بیش از ۹۰ درصد مبادلات تجاری دنیا از طریق دریا صورت می گیرد که موجب شده است جایگاه راهبردی این صنعت به عنوان گزینه بی بدیلی در عرصه حمل و نقل تبدیل شده باشد.

حسین چراغی گفت: دریانوردان همواره خداوند را به یاد دارند تا تحت رحمت رحیم و خاص خداوندی قرار گرفته و رافت خداوندی آنان را حفظ کند اما این موضوع دلیل نمی شود که دریانوردان از امکانات و علمی روز بهره نجویند.

در ادامه این بازدید کاپیتان مهرداد باقری نژاد مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر نیز با تقدیر از تلاش دریانوردان ناوگان ملی گفت: کشتیرانی دریای خزر تنها ناوگان ملی در دریای خزر بی شک ملیت خود را با تلاش دریانوردان حفظ کرده و خواهد کرد و تلاش روزافزون شما موجب عزت و اعتلای ناوگان ملی در این دریاست.

در پایان این دیدار از تلاش دریانوردان کشتی ناردیس با اهداء شاخه گل و هدایا تقدیر شد.

گرامی داشت روز جهانی دریانورد در کشتی ناردیس

گرامی داشت روز جهانی دریانورد در کشتی ناردیس

گرامی داشت روز جهانی دریانورد در کشتی ناردیس

گرامی داشت روز جهانی دریانورد در کشتی ناردیس

ارسال نظرات
آخرین اخبار