۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
پیام مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی دریانورد:

دریانوردان سهم ویژه ای در تامین رفاه مردم دارند

دریانوردان سهم ویژه ای در تامین رفاه مردم دارند
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز جهانی دریانورد را به دریانوردان دریا دل کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۸۱۰۸۶
به گزارش خبرنگار مانا در پیام دکتر محمد سعیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آمده است:
 
همکاران عزیز و ارجمند دریانورد
صنعت دریانوردی از بدو تاریخ به عنوان یک صنعت عظیم نقش مهمی در اقتصاد جهانی ایفا می‌کند و در حال حاضر نیز فعالیت‌های دریانوردی منبع مهم درآمد بسیاری از کشور‌های توسعه‌یافته و درحال توسعه به شمار می‌رود.
در این میان کشتیرانی موتور محرکه تجارت جهانی و مسئول حمل بیش از 90 درصد از تجارت جهانی است. دریانوردان این موتور محرکه را جهت تأمین اقلام ضروری و کالا‌های مورد نیاز ملل جهان با اطمینان به پیش می‌برند.
بدون شک دریانوردان نقش غیرقابل انکاری در حصول اهداف کشتیرانی ایمن، امن و کارآمد در آب‌های بین‌المللی دارند و نقش آنان در جابه‌جایی کشتی‌ها در تمام دنیا ستودنی است.
در این راستا به پاس خدمات ویژه و تأثیرگذار دریانوردان بر اساس تصمیم سازمان جهانی دریانوردی همه‌ساله روز چهارم تیر ماه به عنوان روز دریانورد تعیین شده که امسال با شعار حمایت از سلامت دریانوردان پشتیبانی خود را از صنعت دریانوردی اعلام کرده است.
در این روز قبل از هر چیز باید از یک و نیم میلیون دریانورد جهان به ویژه همکاران عزیز دریانورد شاغل در ناوگان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که سهم ویژه و غیرقابل‌انکاری در تأمین رفاه مردم دارند، تقدیر و تجلیل به عمل آید. در واقع این احترام به خاطر درک عمیقی که از خدمات ویژه آن‌ها داریم و به‌ دلیل اینکه تمامی دوران زندگی حرفه‌ای خود را بنا به میل خود و گاه در شرایط بی‌نهایت خطرناک سپری می‌کنند، تقدیم می‌شود.
در پایان جا دارد خاطره دریانوردان شهید کشتی سانچی همچنین شهدای دریانورد ناوگان ملی که جانشان را در راه خدمت به مردم و میهن از دست دادند، گرامی بداریم.
 
محمد سعیدی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
ارسال نظرات
آخرین اخبار