۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت:

تسهیل حمل و نقل صادراتی را در دستور کار داریم

تسهیل حمل و نقل صادراتی را در دستور کار داریم
دومین همایش بین المللی حمل و نقل و لجستیک صادراتی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز شد.
کد خبر: ۸۱۰۶۳
به گزارش خبرنگار مانا مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت در سخنرانی گشایش دومین همایش بین المللی حمل و نقل و لجستیک صادراتی گفت: هدف از برگزاری این همایش هم اندیشی در خصوص راهکار‌های تسهیل و توسعه حمل و نقل صادراتی در تمام اشکال آن است.
فرهاد نوری با بیان اینکه در این همایش متخصصان داخلی و خارجی نقطه نظرات خود را در قالب ارائه‌های مختلف عرضه خواهند کرد، افزود: این ارائه‌ها در حوزه ساختار لجستیکی صادرات، آسیب شناسی حمل و نقل دریایی و جاده‌ای، هاب‌های لجستیکی، صادرات به قطر، بیمه و شرکت‌های صادراتی خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری دومین همایش حمل و نقل و لجستیک صادراتی هم اندیشی در خصوص راهکار‌های تسهیل حمل و نقل صادراتی است، خاطر نشان کرد: جمع بندی مقالات و دیدگاه‌های ارائه شده در این همایش به صورت یک سند با همکاری وزارت راه و شهرسازی انجام شده و در اختیار معاون اول رئیس جمهور و رئیس شورای عالی صادرات قرار خواهد گرفت.
نوری در پایان اظهارات خود اشاره‌ای نیز به مشکلات ارزی و دغدغه شرکت‌های حمل و نقلی و فعالان حوزه صادرات در این باره داشت و تصریح کرد: مجموعه دولت و به تبع آن سازمان توسعه تجارت در تلاش هستند که این دغدغه‌ها به زودی رفع شده و تعادل به این بخش برگردد.
لازم به ذکر است دومین همایش بین المللی حمل و نقل و لجستیک صادراتی هم‌اکنون در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است:
ارسال نظرات
آخرین اخبار