۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

تعطیلی یارد فراساحلی کشتی سازی هیوندایی

تعطیلی یارد فراساحلی کشتی سازی هیوندایی
شرکت صنایع سنگین کشتی سازی هیوندایی کره جنوبی به دنبال افت سفارشات در شناور‌های فراساحلی، یارد فراساحلی خود را موقتا می بندد.
کد خبر: ۸۱۰۴۷
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از آژانس خبری Yonhap، یارد فراساحلی شرکت کشتی سازی هیوندای تا پایان جولای و به محض تحویل آخرین شناور در لیست سفارشات خودکه متعلق به نوامبر ۲۰۱۴ است، بسته خواهد شد.
بر اساس این گزارش، عدم دریافت سفارشات شرکت هلدینگ کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی را بر آن داشت تا موقتا فعالیت یارد فراساحلی خود را که از سال ۱۹۸۳ آغاز به کار کرده بود  برای نخستین تعطیل کند. 
شرکت کشتی سازی هیوندای ضمن اعلام اینکه یارد فراساحلی طی سه سال اخیر قادر به دریافت و ثبت سفارش از شرکت‌های بزرگ کشتیرانی نبوده، ادامه داد: این یارد نتوانست هزینه‌های عملیاتی را تامین کند و تا زمان دریافت اولین سفارش به فعالیت خود پایان می‌دهد. 
در این میان، هیوندایی تمام تلاش خود را میان رقبا برای برتری در ثبت سفارشات فراساحلی کرد، اما در نهایت دو رقیب سرسخت یعنی چین و سنگاپور گوی رقابت را ربودند و برنده میدان شدند.
افزون بر آن، هیوندایی از کاهش هزینه‌های اخیر تولید به منظور ورود به بازار رقابت و ایمن سازی سفارشات جدید خبر داده است. 
لازم به ذکر است، تعطیلی یارد فراساحلی هیوندایی به موجب بیکاری پنج هزار و ۶۰۰ کارگر بسته می‌شود که از این میان دو هزار و ۶۰۰ نفر کارگر تمام وقت و سه هزار نفر دیگر نیروی کار تامین کننده هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار