۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

بیش از 128 مسافر در آب های اندونزی مفقود شدند

بیش از 128 مسافر در آب های اندونزی مفقود شدند
بیش از 100 نیروی امداد و نجات در حال جستجوی بازماندگان حادثه غرق شناور Sinar Bangun در دریاچه Toba در شرایط نامساعد جوی هستند.
کد خبر: ۸۱۰۱۳
به گزارش گروه بین الملل مانا، skynews نوشت: دست کم 128 نفر پس از غرق شناور مسافری در اندونزی ناپدید شدند و بیش از 100 نیروی امداد و نجات در جستجوی آن‌ها هستند. 
مقامات اندونزی ضمن اشاره به تعداد نجات یافتگان ادامه داد: در این حادثه تاکنون تنها 18 نفر جان سالم به در بردند. نام 94 نفر از افرادی که ناپدیدی آن‌ها بر روی شناور مسافری تایید شده نیز اعلام شده است. انتظار می‌رود بر تعداد این افراد همزمان با طولانی‌تر شدن عملیات امداد و نجات افزوده شود.
در همین راستا، مدیر آژانس جستجو و امداد اندونزی گفت: بسیاری از افراد بالغ بر 65 نفر نسبت به ناپدید شدن اقوام و نزدیکان خود ابراز نگرانی کرده‌اند. این شناور با 150 مسافر و 55 دستگاه موتورسیکلت به زیر آب رفت. 
پلیس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: وسایل شخصی مسافرین از جمله چمدان ها، لباس‌ها و کارت‌های شناسایی از آب بیرون کشیده شد، اما هنوز خبری از ناپدیدشدگان نیست. 
شناور مغروق در یک هزار و 145 کیلومتری مربع دریاچه Toba که یکی از جاذبه‌های توریستی منطقه به حساب می‌آید، در حرکت بوده است. مقامات بر این باورند که سفر این شناور غیرقانونی بوده و هیچ گونه تاییدیه و بلیطی برای سوار کردن مسافر وجود نداشته است. هنوز در خصوص افراد خارجی یا بومی حاضر بر روی شناور اطلاعاتی در دست نیست. نزدیکان قربانیان در منطقه حاضر شده و منتظر دریافت تازه‌ترین اخبار هستند. 
افزون بر فعالیت گروه‌های امداد و نجات، مسافرین و خدمه شناور مسافربری دیگری که در منطقه حاضر است مشغول به جستجوی افراد مفقود هستند. 
یکی از بازماندگان که فرزند او در این حادثه در لیست مفقودین قرار دارد به شبکه تلویزیونی TVOne گفت: همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. می‌خواستم فرزندم را بگیرم، اما زمان این اجازه را به من نداد و سه نفر بر روی او افتاده بودند.
 
بیش از 128 مسافر در آب های اندونزی مفقود شدند
 
 
بیش از 128 مسافر در آب های اندونزی مفقود شدندبیش از 128 مسافر در آب های اندونزی مفقود شدند
ارسال نظرات
آخرین اخبار