۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

کشتیرانی کره 20 فروند شناور سفارش می دهد

کشتیرانی کره 20 فروند شناور سفارش می دهد
شرکت کشتیرانی هیوندایی کره جنوبی با سه کشتی ساز کره‌ای قراردادی مبنی بر سفارش ساخت ۲۰ فروند شناور کانتینری را به امضا رساند.
کد خبر: ۸۰۹۸۰
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از خبرگزاری Yonhap، رویترز نوشت: بزرگترین شرکت کشتیرانی کره جنوبی بر این باور است که در صورت اکتساب شناور‌های مگاسایز کانتینری مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز رقابت این شرکت در بازار را افزایش می‌دهد و انعکاس مثبتی در قوانین زیست محیطی بین المللی خواهد داشت. از این رو با گزینش سه کشتی ساز کره‌ای، توافق خود مبنی بر سفارش ساخت ۲۰ فروند شناور کانتینری را اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت کشتیرانی هیوندایی با سه کشتی سازی هیوندایی (HHI)، دوو و سامسونگ قرارداد ساخت شناور‌ها را به امضا رساند تا به موجب آن ۲۰ فروند شناور در مجموع شامل ۱۲ فروند با ظرفیت ۲۳ هزار TEU و هشت فروند با ظرفیت ۱۴ هزار TEU ساخته و در اواسط ۲۰۲۱ میلادی تحویل خواهد شد.
این گزارش ضمن اشاره به سه قولنامه مجزا ادامه داد: شرکت صنایع سنگین هیوندایی قرار است، هشت فروند شناور کانتینری با ظرفیت ۱۴ هزار TEU را بسازد و در سه ماه دوم ۲۰۲۱ میلادی تحویل دهد. در این میان، دوو و سامسونگ به ترتیب هفت و پنج فروند شناور مگاسایز به ظرفیت ۲۳ هزار TEU را خواهند ساخت که در سه ماه دوم ۲۰۲۰ میلادی تحویل شرکت کشتیرانی هیوندایی می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار