۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور:

بندر کاسپین به عنوان مرز دریایی تعیین شد

بندر کاسپین به عنوان مرز دریایی تعیین شد
معاون اول رئیس جمهوری؛ مصوبه دولت مبنی بر تعیین بندر کاسپین به عنوان مرز دریایی برای تردد کالا و مسافر را، به وزارت راه و شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ کرد.
کد خبر: ۸۰۹۶۴
به گزارش مانا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، ابلاغیه تعیین اسکله بندر کاسپین در استان گیلان را به عنوان مرز رسمی و مجاز دریایی برای ورود و خروج وسایل نقلیه، کالاها و مسافر به دستگاه های ذیربط (وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی) ابلاغ کرد.
بر اساس این گزارش، هیئت وزیران در جلسه بیست و دوم خرداد امسال به پیشنهاد کارگروه ذیربط در کمیسیون امور زیربنایی دولت، تبصره یک ماده ۱۰۳ امور گمرکی مصوب سال ۱۳۹۰ مجلس را بررسی کرد و تعیین بندر کاسپین را به عنوان مرز رسمی به تصویب رساند.
گفتنی است این مصوبه به کلیه دستگاه ها و نهادهای دولتی و سایر دستگاه های زیرمجموعه قوای قضائیه و مقننه نیز جهت اطلاع ابلاغ شده است.
خاطرنشان می‌شود بندر کاسپین به منطقه آزاد انزلی متعلق بوده و در ۲۳ اسفند ماه سال گذشته تفاهم‌نامه ای میان سازمان منطقه آزاد انزلی با سازمان نبادر و دریانوردی به امضا رسید که بر اساس آن، وظایف و حیطه اختیارات این دو سازمان در دو بندر انزلی و کاسپین به صرت جزء به جزء تشریح شده است.
برچسب ها: بندر کاسپین
ارسال نظرات
آخرین اخبار