۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
گرامیداشت روز جهانی دریانوردی در لهستان:

ایران در سال 2021 میزبان اجلاس جهانی آیمو می شود

ایران در سال 2021 میزبان اجلاس جهانی آیمو می شود
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در راس هیئتی برای شرکت در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی عازم لهستان شد.
کد خبر: ۸۰۹۶۳
به گزارش مانا؛ هدف از ماموریت محمد راستاد که با دعوت رسمی و مشترک دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی و وزیر اقتصاد دریایی لهستان صورت گرفته؛ شرکت در رویداد گرامی داشت روز جهانی دریانوردی به میزبانی کشور لهستان است.
بر اساس این گزارش گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با محوریت کشتیرانی سبز و هوشمند، ابر دیتا و امنیت سایبری در کشتیرانی، کشتیرانی در مواجهه با مسیرهای جدید حمل و نقل و آینده بازار کار دریایی در کشور لهستان برگزار می شود.
در این مراسم که در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شود، مقامات عالی دریایی در سطح وزرا و روسای مراجع دریایی از پنج قاره جهان و مقامات سازمان های بین المللی دولتی و غیر دولتی فعال در حوزه دریایی حضور خواهند داشت و ضمن گرامی داشت روز جهانی دریانوردی، مهمترین مسائل دریانوردی و چالش های پیش روی صنعت کشتیرانی را در قالب پنل های مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهند.
طبق اعلام برگزارکنندگان موضوعات مورد بحث در این پنل های تخصصی شامل؛ کشتیرانی سبز و هوشمند، ابر دیتا و امنیت سایبری در کشتیرانی، کشتیرانی در مواجهه با مسیرهای جدید حمل و نقل و آینده بازار کار دریایی است.
علاوه بر این پنل ها، یک میزگرد در سطح عالی با حضور مقامات بلند پایه دریایی کشورها و سازمان های بین المللی برگزار می شود که به طور ویژه به موضوع کشتیرانی سبز و کشتیرانی هوشمند در آینده نزدیک، فرصتها، مزیت ها و چالش های پیش روی آن ها خواهد پرداخت.
همچنین در این میزگرد محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی حضور دارد و موارد مدنظر جمهوری اسلامی ایران را تبیبن و مطرح  می کند.
گفتنی است شعار امسال روز جهانی دریانوردی "آیمو میراث ما؛ کشتیرانی بهتر برای آینده ای بهتر" است و جمهوری اسلامی ایران با تصویب شورای آیمو در سال ۲۰۲۱ میلادی میزبان این رویداد بزرگ دریایی جهان خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار