۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
پاسخ به قوانین آیمو!

یونان نصب اسکرابر بر روی شناورهای فله بر را آغاز می کند

یونان نصب اسکرابر بر روی شناورهای فله بر را آغاز می کند
شرکت بین المللی فله خشک Star Bulk مستقر در یونان یک تصمیم استراتژیکی مبنی بر نصب اسکرابرها بر روی فله برهای کیپ سایز و فله برهای بزرگ خود را اتخاذ کرد.
کد خبر: ۸۰۹۶۰

 به گزارش گروه بین الملل مانا به منظور مطابقت با قوانین جدید آیمو IMO، شرکت بین المللی فله خشک Star Bulk مستقر در یونان در  یک تصمیم استراتژیک، نصب اسکرابرها بر روی فله برهای کیپ سایز و فله برهای بزرگ خود را آغاز می کند.

"پتروس پاپاس" رئیس شرکت بین المللی فله خشک Star Bulkدر کنفرانسی پیرامون عملکرد این شرکت طی سه ماه نخست سال جاری میلادی، از طرح سفارش ساخت 22 فروند اسکرابر به تامین کنندگان مختلف اروپایی با میانگین هزینه کمتر از سه میلیون دلار برای هر شناور  رونمایی کرد.

وی در ادامه افزود: این شرکت 70 درصد منبع مالی برای پوشش هزینه های نصب را تامین کرده است.

رئیس Star Bulk هم چنین افزود: اسکرابرهای سفارش داده شده از نوع حلقه باز open – loop هستندکه در نیمه نخست سال 2019 میلادی و پیش از لازم الاجرا شدن قانون 2020 استفاده از سوخت سولفور تا سقف نیم درصد آیمو نصب خواهند شد.

این گزارش در پایان نوشت: انتظار می رود پس از ادغام قریب الوقوع با شرکت های فله خشک  Songa Bulk  نروژ و Augustea Bulk مالتا، ناوگان Star Bulk مالک 35 فروند فله بر سایز بزرگ ( 17 فروند نئوکاسل ماکس و 18 فروند کیپ سایز) شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار