۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

نحوه سوخت‌گیری کشتی‌های جدید فرانسه اعلام شد

نحوه سوخت‌گیری کشتی‌های جدید فرانسه اعلام شد
مدیرعامل CMA CGM از برنامه سوخت گیری کشتی های جدید با ظرفیت 22 هزار TEU که در سال 2020 تحویل می شوند، در بندر روتردام خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۴۶
به گزارش گروه بین الملل مانا، CMA CGM در نظر دارد با تحویل گرفتن کشتی‌های جدید 22 هزار TEU و LNG سوز خود در سال 2020، از بندر روتردام به عنوان بندر اصلی جهت سوختگیری استفاده کند. مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: برنامه کلی به این‌گونه چیده شده است که سوخت کشتی‌ها به بندر روتردام آورده شود. تانک‌های ذخیره LNG کشتی‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده که کشتی بتواند سوخت مورد نیاز یک دور سفر دریایی را با خود حمل کند. در این صورت این کشتی‌ها مگر در شرایط اضطراری به سوخت‌گیری نیاز نخواهند داشت.
بنا بر این گزارش برای سفر 63 روزه در مسیر اروپا-چین-اروپا،  یک کشتی 22 هزار TEU به حجم زیادی گاز برای مصرف نیاز خواهد داشت.
مدیرعامل این شرکت به شرکت Platts گفت: در زمانی که کشتی‌ها به آب انداخته شوند، بندر روتردام به زیرساخت‌هایی برای تأمین سوخت LNG نیاز خواهد داشت. با وجود اینکه بندر روتردام به عنوان اولین بندری خواهد بود که سوخت‌رسانی LNG را انجام می‌دهد، مدیرعامل CMA CGM از احتمال سوخت‌گیری در سنگاپور نیز در آینده خبر داد. اگرچه سوخت LNG در حال حاضر سوخت انتخابی خیلی از مالکان کشتی نیست، وی به Platts گفت که با اتمام مهلت IMO برای شروع استفاده از سوخت کم سولفور و با اجرایی شدن 2020، این سوخت به سرعت طرفدار پیدا خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار