۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

نجات یک فروند لنج سفاری در اسکله دیلم

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناور باری در اسکله دیلم به سبب آبگرفتی دچارحادثه شد که امدادگران بنادر و دریانوردی آنرا از غرق شدن نجات دادند.
کد خبر: ۸۰۹۳۳

نورالله اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار  مانا در بوشهر با اشاره به فعالیت مرکز جستجو و نجات دریایی بنادر استان بوشهر اظهار داشت:  این مرکز با استقرار امدادگران در تمام شبانه‌روز پاسخگوی مشکلات شناورها در خلیج فارس هستند.

وی از تعیین شماره تلفن 1550 برای تماس دریانوردان در خلیج فارس  خبرداد و گفت: شناورهای حادثه دیده در خلیج فارس می‌تواننددر تمام ایام  با مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر با شماره تلفن 1550 تماس برقرار و خدمات لازم از این مرکز دریافت کنند.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از جلوگیری از غرق شدن لنج حامل بار تجاری صادراتی در دیلم خبرداد و بیان کرد: یک فروند شناور لنج باری در اسکله دیلم در حالت غرق شدن قرار گرفت.

اسعدی با بیان اینکه عملیات نجات در پی غرق شدن یک فروند لنج سفاری در اسکله دیلم با موفقیت انجام شد، گفت: 

وی افزود: در ساعت 16 و 55 دقیقه گزارشی مبنی بر غرق شدن لنج سفاری حامل بار صادرات رب گوجه به یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس به آتشنشانی اداره بندر و دریانوردی دیلم اعلام شد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با حضور به موقع تیم عملیاتی در اسکله عملیات ساکشن به وسیله پمپ فوق پیشرفته خودرو آذر هفت آب از داخل لنج شروع شده که خوشبختانه بار لنج نجات یافته و در ادامه لنج نیز بدون خسارت بالا آمده و از غرق شدن رهایی یافت.

اسعدی بیان کرد:در این عملیات که حدود یک ساعت نیم به طول انجامید مقدار دویست هزار لیتر آب از لنج ساکشن شده و در پایان لنج صحیح و سالم به مالک تحویل داده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار