۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

تقدیر استاندار خوزستان از فرماندهی دریابانی

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان از تلاش شبانه روزی ماموران و فرماندهی دریابانی استان در ناکامی قاچاقچیان و متلاشی کردن چند کاروان دریایی مواد مخدر در آبهای شمال غرب خلیج فارس تقدیرکرد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۰۹۰۲

به گزارش خبرنگار مانا استاندارخوزستان در بازدید ازنمایشگاه کشفیات اخیر مواد مخدر دریابانی خوزستان در بندر ماهشهرافزود: قاچاقچیان بین المللی مواد مخدر برای ترانزیت مواد مخدر به ایران و کشورهای اروپایی تلاش می کنند مواد افیونی را از طریق دریای عمان و خلیج فارس به آبهای این منطقه برسانند.

دکتر شریعتی، متلاشی کردن چند باند بین المللی مواد مخدر در آبهای شمال غرب خلیج فارس توسط ماموران دریابانی در چند روز اخیر را نشان دهنده رویکرد باندهای قاچاق برای عبور مواد مخدر از دریا دانست و افزود: ماموران دریابانی تلاش زیادی برای رصد اطلاعاتی و برخورد مناسب با باندهای بین المللی مواد مخدر و خنثی کردن این ترفند داشته اند.

استاندار خوزستان در ادامه بااعلام آمادگی برای هرگونه کمک و مساعدت به دریابانی خوزستان در مبارزه موثرتر با قاچاق مواد مخدراز طریق دریا (خلیج فارس) خاطرنشان کرد: هماهنگی بین بخشی در ناکامی قاچاق مواد مخدر در آبهای شمال غرب خلیج فارس بسیار موثر است.

دکتر شریعتی تاکید کرد به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد از طریق آبهای خلیج فارس ، مواد مخدر به کشور ترانزیت شود و دشمنان در این توطئه نیز شکست خواهند خورد.

سردار عبدالله نظرپور فرمانده مرزبانی ودریابانی خوزستان نیز خبرنگار مانا گفت: در دو هفته اخیر با متلاشی کردن سه باند بزرگ مواد مخدر، حدود 2.5 تن تریاک در آبهای شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شد.

وی ضمن تاکید برهوشیاری ماموران دریابانی در متلاشی کردن باندهای بین المللی مواد مخدر در آبهای شمال غرب خلیج فارس افزود: به هیچ عنوان اجازه ورود و ترانزیت مواد مخدر از طریق آبهای سرزمینی به کشور را نخواهیم داد.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان بر هماهنگی کامل نیروهای دریابانی و دیگر نهادهای مرتبط با دریا در برخورد قهرآمیز با باندهای بین المللی مواد مخدر تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار