۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

سینا در جزیره نگین بوشهر سرمایه گذاری می‌کند

سینا در جزیره نگین بوشهر سرمایه گذاری می‌کند
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شرکت خدمات دریائی و بندری سینا 256 میلیارد تومان در مجتمع بندری نگین بوشهر سرمایه گذاری می‌کند.
کد خبر: ۸۰۸۶۹

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، نورالله اسعدی در آیین آغاز ساخت تاسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین بوشهر با حضور رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ترمینال‌های کانتینری، چند منظوره، فله، مایع و صادراتی در مجتمع بندری نگین بوشهر طراحی شده گفت: در جزیره نگین 450 هکتار زمین برای اجرای طرح‌های بندری تخصیص یافته است  که  200 هکتار از این اراضی برای اجرای طرح‌های بندری به شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد تاسیسات پشتیبانی 15 هکتار اراضی اختصاص یافته است گفت: در  این اراضی طرح‌های مربوط به پشتیبانی شرکت‌های مستقر در مجتمع نگین و خدمات صنعتی و اداری اجراء می‌شود.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به ساخت اسکله کانتینری مجتمع بندری نگین با مشارکت بنیاد مستضعفان گفت: نخستین اسکله کانتینری جزیره نگین بوشهر امسال افتتاح می‌شود. 

اسعدی پیشرفت فیزیکی پروژه ترمینال کانتینری در مجتمع بندری نگین بوشهر را 96 درصد دانست و افزود: مبلغ کل سرمایه‌گذاری برای شرکت خدمات دریائی و بندری سینا 256 میلیارد تومان است که پیشرفت فیزیکی نخستین پروژه ترمینال کانتینری 97 درصد است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومانی در لایه‌روبی اسکله ترمینال کانتینری در مجتمع بندری نگین بوشهر گفت: این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی باید یکساله تکمیل شود ولی پیمانکار زمان تکمیل آن چهار تا پنج ماه اعلام کرده است.

اسعدی از اجرای طرح زیرینایی در مجتمع بندری نگین بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در اجرای این طرح 85 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار