۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

همکاری مشترک کشتیرانی ژاپن با استرالیا

همکاری مشترک کشتیرانی ژاپن با استرالیا
شرکت حمل‌ونقل کانتینری ژاپن موسوم به ONE به شرکت GAC استرالیا نمایندگی داده است تا کشتی‌هایی که به بنادر مختلف این کشور مراجعه می‌کنند را مدیریت کند.
کد خبر: ۸۰۸۶۰
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، ONE، شرکت حمل‌ونقل کانتینری ژاپن به شرکت GAC نمایندگی داده است تا کشتی‌هایی که به بنادر سیدنی، ملبورن، بریسبن، اَدلاید و فریمنتل مراجعه می‌کنند را مدیریت کند.
طی این توافق، شرکت GAC استرالیا خدمات نمایندگی و مدیریت حدود 210 مورد مراجعه سالانه به این بنادر را تأمین خواهد کرد.
شرکت ONE که حاصل همکاری مشترکی است که از یکپارچه‌سازی سه شرکت کانتینری بزرگ ژاپن (Kawasaki Kisen Kaisha، Mitsui OSK Lines و Nippon Yusen Kabushiki Kaisha) شکل گرفته است، اکنون ششمین شرکت بزرگ کانتینری دنیا است. این همکاری مشترک در کسب‌وکار حمل‌ونقل کانتینری فعالیت خود را از اول آوریل 2018 آغاز کرده است.
مدیر اجرایی GAC استرالیا اعلام کرد: «تمرکز GAC بر همکاری پربار با شرکای خود در درازمدت است. پیش از یکپارچه شدن این شرکت‌ها ما تجربه همکاری با خطوط کانتینری را برای مدت طولانی داشتیم، به همین دلیل از کیفیت خدماتی که این شرکت‌ها می‌خواهند آگاهیم و منابع و قابلیت‌های لازم برای برآوردن نیاز آن‌ها را در اختیار داریم.»
GAC در تمام بنادر استرالیا دفتر عملیاتی دارد و از سال 2007 خدمات مختلف نمایندگی کشتیرانی و پشتیبانی را در تمام این بنادر ارائه می‌دهد.
برچسب ها: ژاپن استرالیا
ارسال نظرات
آخرین اخبار