۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

تناژ بالا در دست مالکان یونانی کشتی

تناژ بالا در دست مالکان یونانی کشتی
تعداد مالکان یونانی که ناوگان‌هایی با ظرفیت بیش از یک میلیون DWT را کنترل می‌کنند به ۷۲ نفر در سال جاری میلادی رسید.
کد خبر: ۸۰۸۴۴
به گزارش گروه بین الملل مانا seatrade نوشت: تعداد شناوردارانی که ناوگان‌های یونانی با ظرفیت بیش از یک میلیون DWT در دست آنهاست در مقایسه با سال گذشته میلادی افزایش یافته و به ۷۲ مورد رسیده است.
بر اساس این گزارش، ۷۲ شناوردار یونانی سه هزار و ۳۳ فروند شناور با ظرفیت ۳۰۹ میلیون و ۶۲ DWT و ۱۹۵ فروند با ظرفیت ۱۹ میلیون و ۸۲ DWT را از آغاز ماه می‌سال گذشته میلادی در ناوگان جای داده‌اند. رشد حاضر نشان دهنده تحویل گیری سفارش‌های سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی و نیز نقش کلیدی یونان در بازار خرید و فروش است. 
شناورداران ۷۳ درصد از شناور‌های ملکی ناوگان یونان را مدیریت کرده و کنترل ۹۰ درصد از تناژ آن‌ها را بر عهده دارند. افزون برآن، ۵۹۰ شرکت کشتیرانی در شبکه یونان فعال هستند که این تعداد نشان از تاکید بر حرفه دریانوردی است و اصلی‌ترین شغل در این کشور به حساب می‌آید. 
۱۰ شناوردار برتر یونان همچنان در صدر جدول هستند و ظرفیت حمل شناور‌های خود را بیش از پیش افزایش داده‌اند و تنها استنثا در این میان John Angelicoussis است که ناوگان تانکرها، شناور‌های حمل گاز و فله خشک خود را به لحاظ ظرفیت افزایش نداده است. این مالک ۱۲۵ فروند شناور به ظرفیت مجموع ۷۲۴ هزار و ۳۰۰ DWT دارد که پله پنجم جدول برترین مالکان یونانی را از آن خود کرده است.
برچسب ها: شناورداران یونان
ارسال نظرات
آخرین اخبار