۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

راه اندازی خط مسافری دریایی از پاکستان به ایران

راه اندازی خط مسافری دریایی از پاکستان به ایران
پاکستان از راه اندازی خط مسافری دریایی با هدف افزایش ارتباط و تامین خدمات بیشتر برای مسافران به ایران، دبی و عمان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۰۸
به گزارش گروه بین الملل مانا، وزیر کشتیرانی پاکستان ضمن اشاره به اهمیت برقراری ارتباط مستقیم بندر کراچی به ایران، دبی و عمان از تصویب طرح پیشنهادی مبنی بر راه اندازی خط مستقیم خدمات رسانی مسافری در نشست کابینه خبر داد.
میر حاصل خان بیزنجو در همین راستا گفت: پیش نویس راه اندازی خط مسافربری به ایران، دبی و عمان از مزایای بسیاری برخوردار است و تا سال ۲۰۴۰ میلادی شناور‌های فعال در این مسیر معاف از پرداخت مالیات هستند. همچنین، هیچ گونه مالیاتی در قبال ارائه خدمات مسافربری و خرید شناور‌ها با هدف معرفی این سرویس در کشور دریافت نمی‌شود. 
وی در ادامه ضمن اشاره به هزینه‌های بندری گفت: شناور‌ها طی چهار تا پنج سال آینده ملزم به پرداخت هزینه‌های بندری نخواهند بود تا بتوان از این طریق سرمایه گذاران بیشتری را برای راه اندازی خدمات مسافری و کروز جذب کرد.
پیش از این، رئیس جمهور سابق پاکستان یک خط مسافربری را راه اندازی کرد که به دلیل قاعده‌مند نبودن و عدم وجود قوانین برای تکمیل تجارت جدید در کشور با شکست مواجه شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار