۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان تغییر کرد

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان تغییر کرد
با حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، سرپرست اداره‌کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان منصوب شد.
کد خبر: ۸۰۸۰۱

به گزارش مانا از بندرعباس، علی اصغر مونسان در حکمی اشکان مختاری را به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان منصوب کرد.

در حکم مونسان خطاب به مختاری، اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه‌ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری، افزایش کیفیت هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی‌تاریخی و مرمت و احیای بناهای تاریخی و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‌های ستادی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف سازمان مورد تاکید قرار گرفته است.

تا پیش از این محسن ضیایی مدیرکل این مجموعه در هرمزگان بوده و مختاری نیز تا قبل از این انتصاب، سرپرست معاونت میراث این اداره کل بوده است.

اضافه می‌شود، استان هرمزگان یکی از استان‌های پرظرفیت و مستعد جهت توسعه و رونق بخشی به گردشگری دریایی در کشور است که وجود سواحل متعدد، جزایر و ویژگی‌های اکوسیستمی و طبیعی بر این ظرفیت افزوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار