۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

نشست هم اندیشی با سرمایه گذاران در بندرامام

نشست هم اندیشی با سرمایه گذاران بخش خصوصی در بندرامام خمینی(ره) به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران با حضور معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادرو دریانوردی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۷۵۳
به گزارش خبرنگار مانا ، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در نشست مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی، مشکلات و مسائل آنان را در زمینه تعهدات و بدهی ها مورد بحث و بررسی قرار داد و راهکارهای رفع این مشکل را مطرح کرد.
دکتر حسن زاده در این نشست با اشاره به تدوین آیین نامه معافیت عملکردی شرکت های بخش خصوصی در مناطق ویژه اقتصادی، از شمول این معافیت ها برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در  منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با هدف تسهیل فعالیت آنها و رونق فعالیت های بازرگانی در مناطق ویژه اقتصادی محروم خبر داد.
عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانورد ی استان خوزستان ضمن تقدیر از اهتمام اعضای هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی به مسائل شرکت های بخش خصوصی در این مجتمع بزرگ بندری، برگزاری این نشست مشترک را یکی از نشانه های تعامل سازنده این اداره کل با بخش خصوصی برای رونق فعالیت های بازرگانی و تدوام فعالیت های آنان عنوان کرده و بر لزوم پیگیری این مسائل برای رفع مشکلات مطرح شده  تاکید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار