۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

خط کشتیرانی کره برترین خط فعال در ترانس پاسفیک

خط کشتیرانی کره برترین خط فعال در ترانس پاسفیک
خط کشتیرانی کره جنوبی موسوم به SM Line توانست به دنبال ایجاد تنها مسیر خدمات رسانی به کرانه غربی آمریکای شمالی برترین متخصص در منطقه ترانس پاسفیک شود.
کد خبر: ۸۰۷۴۰
به گزارش گروه بین الملل مانا، خط کشتیرانی کره با دستیابی به هدف خود و افزودن خدمات جدید به China Pacific Express که در سال 2017 میلادی راه اندازی شد، ارتباط بین بندر لانگ بیچ و بنادر مختلف آسیای شرقی را ایجاد کرد و برترین متخصص منطقه ترانس پاسفیک لقب گرفت.
بر اساس این گزارش، خط کشتیرانی SM Line کره جنوبی در سال 2016 میلادی با هدف اکتساب تجارت شرکت ورشکسته حمل و نقل کانتینری هانجین در مسیرهای تران پاسفیک و درون آسیایی فعالیت خود را آغاز کرد.
این گزارش ضمن اشاره به خط Pacific Northwest ادامه داد: خط مذکور شش فروند شناور به ظرفیت چهار هزار و 300 TEU را در مسیر مذکور به کار گرفته که مبدا آنها بندر بوسان است.
در همین راستا، مدیر خط کشتیرانی SM Line گفت: با راه اندازی این خط، خط کشتیرانی کره جنوبی برای حمل بار و ارائه خدمات به آمریکای شمالی به عنوان متخصص برتر در منطقه شناخته شد. از این رو، تمایل خود برای هرگونه یاری و کمک با هدف ارتقا حجم جابه جایی بار از شرکت های کشتیرانی کره جنوبی را اعلام می دارم که در نهایت رشد و توسعه اقتصادی بندر بوسان و ایجاد امنیت در رقابت جهانی را به همراه خواهد داشت.
شناورهای فعال در سرویس Pacific Northwest در بنادر ونکور، کانادا، سیاتل در آمریکا، بنادر چین از جمله یانتیان، نینگبو، شانگهای، توکیو در ژاپن و بنادر کره جنوبی از جمله بوسان و Gwangyang پهلو می گیرند.
درحال حاضر، خط کشتیرانی SM Line کره جنوبی در 11 مسیر به کرانه شرقی آمریکا، خاورمیانه و آسیا و با 21 فروند شناور خدمات ارائه می دهد و انتظار دارد تعداد شناورهای ناوگان را به 30 فروند برساند.
این شرکت میزان درآمد خود تا پایان سال جاری میلادی را 920 میلیون دلار برآورد کرده است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار