۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

هاپاگ لوید روی خط سود

هاپاگ لوید روی خط سود
کشتیرانی هاپاگ لوید توانست طی سه ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی EBITDA خود را به ۲۱۹.۴ میلیون یورو برساند.
کد خبر: ۸۰۷۰۱
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از شرکت کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان، درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) در سه ماه نخست سال جاری میلادی و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت و از ۱۳۵.۳ به ۲۱۹.۴ میلیون یورو رسید.
بر اساس این گزارش، سود عملیاتی پیش از بهره و مالیات در سه ماه نخست ۵۳.۷ میلیون یورو اعلام شد. درآمد خالص شرکت کشتیرانی هاپاگ لوید در زمان مذکور و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به منفی ۳۴.۳ میلیون یورو رسید.
در همین راستا، مدیر اجرایی شرکت کشتیرانی هاپاگ لوید گفت: سال جاری میلادی را پرقدرت آغاز کردیم، اما شرایط بازار چالش برانگیز است. نرخ‌های حمل و نقل تحت فشاری جدی است و هزینه‌های بانکر و کامیون‌های سوخت رسان در بسیاری از بازار‌های به نام با افزایش همراه است و به همین علت ما با ارزش کمتر دلار روبه رو هستیم، این در حالی است که میزان حمل و نقل و ادغام‌ها نیز در بازار بیشتر شده است. انتظار بهبود تدریجی در بازار را برای باقی مانده سال جاری داریم.
درآمد در سه ماه نخست به ۲.۶ میلیارد یورو رسید و حجم جابه جایی بار دو هزار و ۸۶۱ TEU اعلام شد. نرخ میانگین حمل و نقل بار نیز در روز به یک هزار و ۲۹ دلار رسید و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با یک هزار و ۵۶ دلار شرایط کاملا رقابتی را ایجاد کرد.
سود حاصل در سه ماه نخست نیز تحت تاثیر افت شاخص بورس قرار گرفت و نرخ بانکر به ۳۷۲ دلار در ازای هر تن رسید.
برچسب ها: هاپاگ لوید سود
ارسال نظرات
آخرین اخبار