۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

لیست شرکت های فله برسودده، طویل تر شد

لیست شرکت های فله برسودده، طویل تر شد
شرکت فله خشک Eagle Bulk مستقر در آمریکا سود خالص 52 هزار و 745 دلار را در سه ماه نخست سال جاری میلادی کسب کرد.
کد خبر: ۸۰۶۷۱
به گزارش گروه بین الملل مانا به دنبال بهبود بازار جهانی فله خشک و افزایش شرکت های فله بر سودده،  شرکت  فله خشک Eagle Bulk مستقر در آمریکا سود خالص 52 هزار و 745 دلار را در سه ماه نخست سال جاری میلادی کسب کرد، در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ضرر مالی 11 میلیون و 100 هزار دلار را به ثبت رسانده بود.
این گزارش داد: شرکت Eagle Bulk هم چنین درآمد 79 میلیون و 400 هزار دلار  را در سه ماه نخست سال جاری میلادی کسب کرد که نسبت به 45 میلیون و 900 هزار دلار در سه ماه نخست سال گذشته روند افزایشی 73 درصد را نشان می دهد.
افزون بر این، میانگین نرخ اجاره زمانی TCE با رسیدن به 11 هزار و 52 دلار رشد 41 درصد را در سه ماه نخست سال جاری میلادی به نمایش گذاشت، میانگین درآمد نیز با رسیدن به 46 میلیون و 600 هزار دلار در مدت زمان مذکور رشد 63 درصدی را نشان داد.
"گری وگل" مدیرعامل شرکت فله خشک Eagle Bulk در این باره گفت: در سه ماه نخست سال جاری میلادی میانگین درآمد شرکت از شاخص بالتیک سوپراماکس BSI پیشی گرفت.
ناگفته نماند این برای پنجمین سه ماه متوالی بودکه Eagle Bulk توانست گوی سبقت را از بازار برباید.
"وگل" هم چنین در پایان گفت: انتظار می رود شاهد استمرار بهبود بازار فله خشک و حمکفرمایی توازن عرضه- تقاضا باشیم، افزون بر این پیکره شرکت را چنان استوار کرده ایم که شاهد استمرار تولید جریان نقدینگی قوی نیز خواهیم بود.
برچسب ها: فله بر
ارسال نظرات
آخرین اخبار