۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

کشتیرانی سوئیس جای پای خود را در دبی محکم تر کرد

کشتیرانی سوئیس جای پای خود را در دبی محکم تر کرد
کشتیرانی MSC سوئیس از طرح سرمایه گذاری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار برای  ساخت ترمینال کانتینری جدید ابوظبی دبی در بندر خلیفه رونمایی کرد.
کد خبر: ۸۰۶۴۳
به گزارش گروه بین الملل مانا دومین کشتیرانی کانتینری بزرگ دنیا -MSC سوئیس -در نظر دارد یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در ترمینال کانتینری جدید ابوظبی دبی در بندر خلیفه سرمایه گذاری کند، این پروژه شامل افزایش تعداد جرثقیل‌های کشتی به ساحل از ۱۲ فروند به ۲۵ فروند و نصب تعدادی از مجهزترین جرثقیل های دنیا از لحاظ تکنولوژی و  عمیق کردن اسکله‌ها برای پذیرش کشتی‌های کارگوی فله بزرگتر است.
این گزارش ادامه داد: کشتیرانی MSC قرارداد ساخت یک ترمینال کانتینری جدید در بندر خلیفه بنادر ابوظبی دبی را به امضا رساند.
به دنبال این اقدام ظرفیت جابجایی بندر خلیفه از دو میلیون و ۵۰۰ هزار TEU به هشت میلیون و ۵۰۰ هزار TEU طی پنج سال آینده افزایش خواهد یافت. بر این اساس، از سال آینده بندر خلیفه در صف یکی از ۲۵ بندر برتر  جهان در  جابه جایی کانتینری قرار خواهد گرفت.
کشتیرانی سوئیس قرارداد یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار را برای تجهیزات عملیاتی در بازه زمانی ۳۰ سال در نظر گرفته است.
"Diego Apnte" رئیس کشتیرانی MSC اطمینان داد، به لطف این سرمایه گذاری می‌توانیم روند ارائه خدمات با سطح بالا به مشتریان را ادامه دهیم، هم چنین شاهد گسترش وسعت فعالیت خود در دبی خواهیم بود.
این گزارش در پایان نوشت: کشتیرانی MSC تعداد ۴۸۰ دفتر در ۱۵۰ کشور مختلف جهان را در اختیار دارد، این خط کشتیرانی در بیش از ۲۰۰ مسیر تجاری فعالیت و در ۵۰۰ بندر پهلوگیری می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار