۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

آتش سوزی در شناور صیادی بندر دير مهار شد

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آتش سوزی شب گذشته در شناور صیادی بندر دیر به‌عنوان بزرگ ترین بندر صیادی کشور با حضور به موقع شناورهای آتشخوار و ناجی این اداره کل در کمترین زمان ممکن مهار شد.
کد خبر: ۸۰۵۹۹
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، نوراله اسعدی  با اشاره به آتش سوزی در شناور صیادی اسکله بندر دیر اظهار داشت: شناور دچار آتش سوزی شده در بندر دیر از سوی شناور آتشخوار اداره بندر دير به بیرون از حوضچه اسکله منتقل و با همکاری شناور ناجی عملیات اطفاء حریق آن در کوتاه ترین زمان ممکن با موفقیت انجام شد.
وی افزود: با توجه به جداسازی و خروج به موقع شناور یادشده از حوضچه با وجود باد شدید از سرایت آتش به سایر شناورها جلوگیری شد.
اسعدی ادامه داد: در این حادثه آتش سوزی به گونه ای بود که در صورت اضافه نشدن يك فروند شناور آتشخوار به شناورهاي خدماتي بندر دير احتمال گسترده تر شدن دامنه آتش وجود داشت.
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در فروردین امسال بندر دیر همراه با بندر کنگان به شناور چندمنظوره آتشخوار تجهیز شدند که مهار این آتش سوزی به نوعی اولین محک شناور بکار گرفته شده در بندر دیر است.
وی تاکید کرد: انتظار می رود مالکان شناورها با توجه به رعايت موارد ايمني و تجهیز شناورهای خود به سیستم اطفاء حریق خسارت احتمالی ناشی از حریق را در زمان بروز چنین حوادث مشابهی به حداقل برسانند.
بندر دیر در استان بوشهر، مرکز شهرستان دیر به‌عنوان بزرگ ترین بندر صیادی کشور شناخته می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار