۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
امیردریادار سیاری در گفتگو با مانا:

جعل عنوان برای خلیج فارس انکار عقل بشری است

جعل عنوان برای خلیج فارس انکار عقل بشری است
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کسانی که از عنوان‌های جعلی برای خلیج همیشه فارس استفاده می‌کنند، مغرضانه تاریخ، علم و اسناد متقن تاریخی را انکار می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۵۶۷
امیر دریادار حبیب ا... سیاری در آستانه روز ملی خلیج فارس و در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه خلیج فارس یکی از نقاط استراتژیک جهان است، اظهار داشت: حضور مقتدرانه و راهبردی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس دائمی و اثبات شده است.
وی با اشاره به استفاده از عناوین جعلی برای خلیج فارس خاطر نشان کرد: کسانی که از عنوان های جعلی برای خلیج همیشه فارس استفاده می کنند، مغرضانه تاریخ، علم و اسناد متقن تاریخی را انکار می کنند.
فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح عناوین جعلی برای خلیج فارس را از سوی عمالی دانست که با این کار عقل بشری را زیر سوال می برند و افزود: بارها و در جلسات مختلف بین المللی نسبت به این افراد اعتراض کرده و تذکر داده ایم که با تاکید بر تاریخ و اسناد آنها مجبور به تصحیح عمل خود و عذرخواهی شدند.
امیر دریادار سیاری با تاکید بر اینکه برخی کشورهای منطقه به خوبی بر حقیقت نام و هویت تاریخی و بی بدیل خلیج فارس واقفند، تصریح کرد: متاسفانه غرض ورزی ها سبب شده تا عناوین جعلی و بی ریشه از سوی برخی برای خلیج فارس استفاد شود اما همه بدانند که این دریا خلیج فارس بوده، هست و خواهد بود.  
 
جعل عنوان برای خلیج فارس انکار عقل بشری است
ارسال نظرات
آخرین اخبار