۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
با کمک منطقه آزاد اروند:

اروندکناری ها صاحب بیمارستان شدند

اروندکناری ها صاحب بیمارستان شدند
با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان 32 تختخوابی بندر اروندکنار به بهره برداری رسید تا از این پس ساکنان این بندر مجبور نباشند بیماران خود را به شهر آبادان اعزام کنند.
کد خبر: ۸۰۵۶۵
به گزارش خبرنگار مانا، دکتر قاضی زاده هاشمی پس از ورود به بندر اروندکنار در 50کیلومتری آبادان مورد استقبال گرم مردم و مسئولان محلی قرار گرفت.  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین بهره برداری از بیمارستان اروندکنار که با کمک منطقه آزاد اروند به اتمام رسیده، گفت: با بهره برداری از این بیمارستان که برای ساخت و تجهیز آن 225میلیارد ریال هزینه شده است یکی از آرزوهای دیرینه مردم بندر اروندکنار پس از 20سال محقق شد.
وی با اشاره به موقعیت استراتژیک بندر اروندکنارگفت: این بیمارستان در خدمت مردم این منطقه و دریانوردان و کشتی های عبوری که از آبراه اروندرود عبور می کنند خواهد بود.
همچنین دکتر قاضی زاده هاشمی در سفر به شهرهای بندری شادگان، خرمشهر و آبادان 10طرح بهداشتی و درمانی در این بنادر را افتتاح کرد.
این وزیر دولت دوازدهم در بازدید از منطقه آزاد اروند با مدیران این منطقه دیدار و گفت و گو کرد  راههای مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در اجرای طرح های بهداشتی و درمانی در شهرهای آبادان و خرمشهر را مورد بررسی قرار داد.
منطقه آزاد اروند در یک دهه اخیر تاکنون دهها طرح بهداشتی و درمانی را در شهرهای آبادان و خرمشهر به بهره برداری رسانده است.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار