۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

سنگاپور رکورد دار تحویل شناور شد

سنگاپور رکورد دار تحویل شناور شد
مالکان سنگاپوری بیشترین تعداد شناور را تا پایان سال جاری میلادی تحویل می‌گیرند و رکورد‌های پیشین را می‌شکنند.
کد خبر: ۸۰۵۳۹
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از سایت VesselsValue، پس از آنکه در سال ۲۰۰۸ میلادی رکورد بیشترین تحویل شناور‌ها به مالکان سنگاپوری شکسته شد، اکنون این کشور بیشترین تعداد شناور را تحویل گرفته و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری میلادی، رکورد جدیدی از خود بر جای گذارد.
بر اساس این گزارش، بسیاری از بازیگردان‌های بازار سفارش ساخت، شناور‌های متفاوتی از  نوع فراساحلی گرفته تا تانکر‌های VLCC را ثبت کرده‌اند. 
این گزارش ضمن اشاره به سفارش‌های ۸۰ شرکت در سنگاپور و ثبت رکورد جدید این کشور در تعداد تحویل ادامه داد: علی رغم افزایش تحویل شناور‌ها در سال جاری، پیش بینی می‌شود، بازار شاهد افت در میزان سفارش‌های برنامه ریزی شده باشد چراکه وضعیت ناخوشایندی در بخش‌های تانکر و فراساحل حاکم است.
 
سنگاپور؛ رکورد دار تحویل شناور
وضعیت دفتر سفارش در سنگاپور، «شهر شیر» را با تحویل ۲۵۰ فروند در جایگاهی قرار داد که می‌توان انتظار ثبت رکورد دوباره در سال جاری را داشت. در بین سه کشور آسیایی کره جایگاه نخست تحویل شناور‌ها را دارد و پس از آن سنگاپور و چین به ترتیب در رده دوم و سوم جهان قرار می‌گیرند. ترمینال‌های سنگاپور هاب کلیدی برای شناور‌های کانتینری، تانکر و حمل فله خشک است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار