۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
در پی طوفان شدید در استان بوشهر:

مردم بندر دیر نگران حال صیادان هستند/سرنوشت دقیق قایق ها مشخص نیست

با طوفان شدید در استان بوشهر و متلاطم شدن خلیج فارس مردم بندر دیر نگران حال صیادان هستند از سرنوشت دقیق قایق ها ، آمار و اطلاعاتی اعلام نشده است.
کد خبر: ۸۰۵۳۱

به گزارش خبرنگاه مانا از بوشهر، شامگاه پنج شنبه  طوفان و وزش باد قابل ملاحظه و گاهی شدید در سطح استان خصوصاً بر روی دریا و افزایش ارتفاع موج دریا در سواحل رخ داد که سبب نگرانی خانواده دریانوردان در استان بوشهر شد.

فرماندار دیر در گفتگو با خبرنگار مانا در دیر  اظهار داشت: شناور ناجی ۸ از دیر و یک شناور از بندر عامری برای بررسی وضعیت صیادان  به دریا اعزام شده است.

حمزه اعتماد افزود: تعداد قایق های گرفتار مشخص نیست و این صیادان بدون مجوز و بدون جدی گرفتن هشدارهای هواشناسی به دریا رفته اند.

اعتماد گفت: برخی از این قایق ها در بندر سیراف و طاهری پناه گرفته اند و هنوز از تعدادی از قایق های صیّادی این بندر خبری نیست.

بر اساس این گزارش  هنوز آمار دقیقی از شناورهای صیادی که دیشب از شهرستان دیر به دریا رفته بودند گزارشی دریافت نشده است هر چند گفته می شود پس از غرق دو شناور دیری ، سرنشینان آن نجات یافتند.

مردم بندر دیر نگران حال صیادان هستند و متاسفانه با گذشت ساعت ها پس از طوفان ، هیچ یک از مسئولین شهرستان ، در خصوص حادثه ی طوفان دیشب و سرنوشت دقیق قایق ها ، آمار و اطلاعاتی اعلام نکرده است.

علاوه بر مشکلاتی که ملوانان و شناورها در دریا داشتند، بالا آمدن ناگهانی آب دریا نیز سبب شد که به برخی قایق ها در حاشیه ی ساحل صدمه وارد شود هر چند منابع رسمی در این خصوص اظهارنظری نکرده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار