۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

افزایش حجم جابه جایی در دی پی ورلد

افزایش حجم جابه جایی در دی پی ورلد
اپراتور بندری دی پی ورلد دوبی طی سه ماه نخست سال جاری میلادی توانست ۱۷.۶ میلیون TEU را جابه جا کند.
کد خبر: ۸۰۵۲۸
به گزارش گروه بین الملل مانا، اپراتور بندری دی پی ورلد در تمامی ترمینال‌های کانتینری خود در جهان توانست مدیریت ۱۷.۶ میلیون TEU کانتینر را در سه ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی ثبت کند و رشد ۷.۳ درصدی در مقایسه سال به سال و افزایش ۸.۴ درصدی در میزان فروش را تجربه کرد.
بر اساس این گزارش، مدیر اجرایی دی پی ورلد گفت: با توجه به اینکه سال ۲۰۱۷ میلادی سالی قدرتمند برای بازار کانتینری در سطح جهان بود، دی پی ورلد همگام با رشد بازار، آغاز پر توانی داشت. این عملکرد قدرتمند در تمام بازار‌های سه منطقه (اروپا، خاورمیانه، آفریقا و استرالیا) به موجب بهبود مستمر تجارت جهانی در سه ماهه نخست حاکم بود. رشد پایدار در امارات متحده عربی در مدت زمان مذکور به ۳.۸ میلیون TEU رسید که افزایش ۲.۹ درصدی را در مقایسه سال به سال نشان می‌دهد. 
وی در ادامه این گزارش افزود: از اینکه شاهد بهبود وضعیت در استرالیا و پایداری رشد مستمر ترمینال‌ها در اروپا، خاورمیانه و آفریقا و کشور‌های امارات متحده عربی هستیم، بسیار خرسندیم. با وجود آنکه فضای تجارت سمت و سویی سالم و پایدار به خود گرفته است، مسائل ژئوپالتیک در برخی مناطق ایجاد بی ثباتی و عدم اطمینان کرده است. با این حال، ما هنوز به رشد در بازار و افزایش همکاری به دنبال سرمایه گذاری‌های جدید امیدوار هستیم.
وی در پایان ضمن اشاره به عملکرد حجم جابه جایی در سه ماه نخست گفت: دی پی ورلد اکنون در جایگاهی قرار گرفته است که رشد روزافزون در برنامه‌های استراتژیکی آن جای دارد و تمرکز گروه بر انجام عملیات بی نقص و سرمایه گذاری‌های هدفمند، این اپراتور بندری را در مناطق جفرافیایی مختلف به عنوان انتخاب نخست مشتریان قرار خواهد داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار