۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

آکادمی سایبری در سنگاپور تاسیس شد

آکادمی سایبری در سنگاپور تاسیس شد
شرکت Wartsila فنلاند با همکاری شرکت امنیتی Templar Executives یک آکادمی سایبری در سنگاپور تاسیس می‌کند.
کد خبر: ۸۰۵۲۶
به گزارش گروه بین الملل مانا،آکادمی سایبری در سنگاپور با تاسیس آکامی و ارائه دروس مربوطه تصمیم دارد، بلوغ جمعی سایبری  در پهنه گسترده تری از کشتیرانی به ویژه برای شناورداران و اپراتور‌ها را ارتقاء دهد.
بر اساس این گزارش، مدیر آکادمی سایبری در سنگاپور گفت: بر این باوریم که اقدام اخیر در صنعت دریایی برای نخستین بار انجام می‌شود و یک مرکز عالی برای حملات سایبری است و میان رشته‌ای در خصوص تهدیدات امنیتی و سایبری در این مرکز آموزش داده می‌شود تا با همکاری مشتریان عرصه کشتیرانی و انجمن‌های دریایی شاهد حوادث کمتری باشیم. 
این گزارش ضمن اشاره به پوشش دروس در مرکز گفت: در این مرکز، مربیگری سایبری به مدیران ارشد و آموزش آگاهی سایبری در تمامی سطوح سازمانی در صنعت دریانوردی  انجام می‌شود این آکادمی از تاریخ ۱ می ۲۰۱۸ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند و دوره‌های آموزشی ابتدایی آن در سنگاپور و لندن برگزار خواهد شد.
در همین راستا، مدیر شرکت امنیتی Templar Executives گفت: آسیب‌های ناشی از جرائم سایبری تا سال ۲۰۲۲۱ میلادی و سالانه شش تریلیون دلار برای جهان هزینه ایجاد می‌کند. حمله NotPetya در سال گذشته با هدف قرار دادن صنعت دریایی از طریق رادار نیاز مبرم این صنعت به آموزش و افزایش واکنش سریع در موقعیت‌های مشابه و حملات سایبری را بیش از پیش روشن ساخت. 
از این رو، همکاری دو شرکت مذکور، اتخاذ تصمیم‌ها و راه حل‌هایی پایدار را در زمینه امنیت سایبری به همراه دارد که از جمله آن می‌توان به ساخت یک پورتال گزارشی برای اعلام تهدیدات امنیتی و به کارگیری کارشناسان منابع انسانی و عملیاتی با هدف ایجاد یک مرکز خدمات سایبری اشاره کرد.
در پایان این گزارش، مدیر Wartsila گفت: خرسندیم که در زمینه سایبری با شرکت امنیتی Templar Executives افتخار همکاری داریم. این شرکت رزومه‌ای قوی در زمینۀ یافتن راهکار‌هایی اصولی در بحث مقاومت سایبری دارد و می‌تواند بلوغ جمعی در بازار‌های جهانی را به نحو احسنت تقویت کند و به همین دلیل است که ما این مرکز را بعنوان شریک استراتژیکی خود در خصوص امنیت سایبری انتخاب کردیم.
برچسب ها: سایبری سنگاپور
ارسال نظرات
آخرین اخبار