۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

اقدام جدید کشتیرانی فرانسه در راستای توسعه بازار

اقدام جدید کشتیرانی فرانسه در راستای توسعه بازار
کشتیرانی CMA CGM فرانسه با کسب حدود 25 درصد از سهام شرکت لجستیکی CEVA حضور خود در عرصه خدمات لجستیکی را پررنگ‌تر کرد.
کد خبر: ۸۰۴۶۴
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت حمل‌ و نقل کانتینری CMA CGM با کسب حدود 25 درصد از سهام شرکت لجستیکی CEVA (به ارزش تقریبی 391 میلیون دلار) که در بازار بورس سوئیس موسوم به SIX Swiss Exchange عرضه عمومی شده بود، حضور خود در عرصه خدمات لجستیکی را پررنگ‌تر کرد.
شرکت  CEVA که پیشرو در لجستیک جهانی است و در زمینه قراردادهای لجستیکی در رده پنجم جهانی قرار دارد، بیش از 56 هزار کارمند در 160 کشور دنیا دارد. در سال 2017 درآمد این شرکت  بالغ بر هفت میلیارد دلار بوده است.
این شرکت همچنین در زمینه عملیات فورواردری مقام دهم را در جهان داراست و در آسیا بسیار قوی عمل می‌کند.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره CMA CGM اظهار کرد: در پی سرمایه‌گذاری انجام شده، این شرکت حرکت بزرگی در راستای راهبرد توسعه خود کرده است. CEVA در کسب‌ وکار لجستیک که بسیار به صنعت کشتیرانی مرتبط  است، نقش‌آفرین بزرگی است. همکاری این دو شرکت منجر به ارائه خدمات متمایزتر و باکیفیت‌تر خواهد شد و در عین حال خدمات حمل‌ونقل دریابرد را با سایر خدمات یکپارچه می‌کند.
در پی این سرمایه‌گذاری، CMA CGM دو کرسی از هیئت مدیره CEVA را به خود اختصاص خواهد داد. به این ترتیب، دو شرکت مذکور به دنبال کشف فرصت‌های ممکن برای توسعه همکاری‌های تجاری مشترک هستند.
این جدیدترین اقدام CMA CGM در راستای توسعه بازار فراتر از کسب‌وکار اصلی این شرکت (حمل‌ونقل کانتینری) است. پیش‌تر اقدامات CMA CGM در زمینه دیجیتالی کردن و کشتی‌های LNG سوز را شاهد بوده‌ایم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار