۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

اقدام شرکت فله خشک یونانی در حمایت از ادغام

اقدام شرکت فله خشک یونانی در حمایت از ادغام
شرکت بین المللی فله خشک Star Bulk مستقر در یونان با امضای قراردادی مالکیت ۱۶ فروند فله بر مدرن را به دست می آورد.
کد خبر: ۸۰۴۵۰
به گزارش گروه بین الملل مانا شرکت بین المللی فله خشک Star Bulk مستقر در یونان تمایل خود برای به عهده داشتن نقش یک ادغام گر در بازار فله خشک را با امضای قرارداد کسب مالکیت ۱۶ فروند فله بر مدرن از مالک ایتالیایی Augustea Atlantica و شرکت سرمایه گذاری York Capital Management آمریکا، مورد تایید دوباره قرار داد.
به گفته VesselsValue مجموع ارزش شناور‌ها به حدود ۴۳۳ میلیون دلار میرسد.
این گزارش ادامه داد: شرکت بین المللی فله خشک Star Bulk ده میلیون و ۵۰۰ هزار سهام جدید را برای فروشندگان صادر خواهد کرد. رقم مذکور تقریبا معادل ۱۴.۱% درصد از سهام معمول Star Bulk است.  به عنوان بخشی از این قرارداد، شرکت مذکور که در لیست بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) قراردارد، بدهی ۳۱۰ میلیون دلاری را عهده دار خواهد بود.
لازم به ذکر است، ناوگان کسب شده شامل سه فروند فله بر نئوکاسل ماکس، دو فروند فله بر کیب سایز معمولی، دو فروند فله بر مینی کیب سایز، سه فروند فله بر پست پاناماکس، پنج فروند فله برکامسارماکس و یک فروند فله بر آلتراماکس است.
شناور‌های مذکور بین سال‌های ۲۰۱۰  اـ ۲۰۱۷ ساخته شده‌اند.
در ادامه این گزارش آمده است: Star Bulk که از سوی شرکت قدرتمند سرمایه گذار Oaktree لس آنجلس حمایت می‌شود، از طرفداران دیرینه ادغام در گسترده متنوع فله خشک بوده است، ناگفته نماند، در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز مالکیت تعداد ۳۴ فروند فله بر ناوگان شرکت کشتیرانی Excel Maritime Carriers متخصص در حمل و نقل کارگوی فله را به دست آورد.
 ناوگان کشتیرانی بین المللی فله خشک Star Bulk مستقر در یونان با احتساب قرارداد جدید، از تعداد 90 فروند شناور به ظرفیت ده میلیون و 200 هزار dwt برخوردار خواهد بود.
 لیست فله برهای کسب شده به شرح زیر است:
اقدام شرکت فله خشک یونانی در حمایت از اصل ادغام
برچسب ها: فله خشک یونان
ارسال نظرات
آخرین اخبار