۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در آبهای آبادان

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در آبهای آبادان
ماموران دریابانی آبادان درجریان عملیات تجسس و بازرسی در آبهای منطقه، یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در آبراه اروندرود توقیف کردند.
کد خبر: ۸۰۴۳۸
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار مانا گفت: در جریان بازرسی از این شناور ، کالاهای خانگی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 750میلیون ریال کشف و ضبط شد.
سردار عبدالله نظرپور افزود: این شناور درمسیر حرکت به سمت بندر آبادان بود که ماموران دریابانی با رصد اطلاعاتی ، این شناور را تعقیب و متوقف کردند.
وی خاطر نشان کرد: این شناورباری دریکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده بود و بنا بود به صورت غیرقانونی محموله خود را ترخیص کند اما با هوشیاری ماموران دریابانی ، قاچاقچیان در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.
سردار نظرپور تصریح کرد: در این ارتباط چند متهم به قاچاق کالا نیز بازداشت شدند.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: در این راستا برای حمایت از کالای ایرانی ، مبارزه با ورود کالای قاچاق در آبهای شمال غرب خلیج فارس و آبراه های منطقه تشدید می شود.
وی گفت: امسال بیش از 30شناور باری و صیادی حامل کالای قاچاق و سوخت در آبهای منطقه توقیف شده است.
سردار نظرپوربرعزم جدی فرماندهی مرزبانی و دریابانی خوزستان در مبارزه با ورود کالای قاچاق تاکید کرد و خواستارهماهنگی بین بخشی بیشتر در راستای برخورد قوی تر و قاطع تر با پدیده قاچاق شد.
استان خوزستان با 500کیلومترساحل ، همواره در معرض ورود و خروج کالای قاچاق بوده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار