۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

ورود 180هزار گردشگر خارجی به شهرهای آبادان و خرمشهر

ورود 180هزار گردشگر خارجی به شهرهای آبادان و خرمشهر
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند گفت: امسال بیش از 180هزار گردشگر خارجی بدون ویزا، از شهرهای بندری آبادان و خرمشهر بازدید کردند.
کد خبر: ۸۰۴۲۷
اسماعیل زمانی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به حضور بیش از 180هزار گردشگر خارجی بدون ویزا در شهرهای بندری آبادان و خرمشهر، افزود: این گردشگران خارجی که بیش از 90درصد آنان عراقی بودند بر اساس قانون اداره مناطق ازاد بدون دریافت روادید از منطقه آزاد اروند بازدید و با جاذبه های اقتصادی و طبیعی جنوب خوزستان آشنا شدند.
وی جذب این حجم گردشگر خارجی را در ارزآوری و رونق اقتصادی شهرهای خرمشهر و آبادان بسیار موثر دانست و ابراز امیدواری کرد با توسعه زیرساخت های لازم از جمله ساخت هتل های جدید امسال شاهد تعداد زیادی گردشگر خارجی باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند با اشاره به اینکه قانون ورود اتباع خارجی مانند دیگر قوانین مناطق آزاد است و بعد از ایجاد زیرساخت های لازم از جمله حصارکشی منطقه لازم الاجراست افزود: توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران از سراسر جهان از رویکردهای این سازمان در سال جاری است.
شایان ذکر است ورود گردشگران خارجی بدون ویزا به منطقه آزاد اروند از آذرماه 96 اجرایی شد.
گردشگران و اتباع خارجی می توانند از طریق فرودگاه بین المللی آبادان بدون ویزا می توانند تا 40 روز در شهرهای آبادان و خرمشهراقامت کنند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار