۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

خدمات سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند الکترونیکی می شود

خدمات سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند الکترونیکی می شود
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امسال خدمات سرمایه گذاری در این منطقه با هدف سرعت بخشیدن به تقاضاهای سرمایه گذاری داخلی و خارجی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۴۲۶

سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اینکه امسال خدمات سرمایه گذاری در این منطقه با هدف سرعت بخشیدن به تقاضاهای سرمایه گذاری داخلی و خارجی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، اظهار داشت: در تلاشیم که ارائه تمام خدمات و تعهدات به صورت الکترونیکی انجام شود تا سرمایه گذاران زمان کمتری در روند اداری صرف کنند.
 وی افزود: ایجاد داشبورد نظارتی مدیریتی یکی دیگر از برنامه های سال 97 است تا بر اساس آن به صورت ماهانه تمام طرح های سرمایه گذاری را پایش کنیم.
وی معافیت های مالیاتی وگمرکی را از جاذبه های سرمایه گذاری خارجی در منطقه آزاد اروند بیان کرد و گفت: دسترسی به آبهای آزاد، بازار عراق و کشورهای جنوبی خلیج فارس از دیگر مزیت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند است.
تاکنون کشورهای از چین، کره جنوبی، امارات متحده عربی، کویت، عراق و قطر در طرح های سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند مشارکت کرده اند.
منطقه آزاد اروند در سال 1394 در محدوده ای به مساحت 17هزار هکتار فعالیت تجاری و اقتصادی خود را شروع کرد اما در سال 1392 با موافقت رئیس جمهوری ، محدوده این منطقه به بیش از دو برابر افزایش یافت.
شهرهای بندری خرمشهر، آبادان و جزیره مینو و بخش مهمی از سواحل شرقی اروندرود در محدوده منطقه آزاد اروند واقع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار