۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در آبهای ساحلی بندر ماهشهر

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در آبهای ساحلی بندر ماهشهر
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان از توقیف یک شناور باری حامل کالای قاچاق در آبهای ساحلی بندر ماهشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۲۵
سردار عبدالله نظرپور در گفتگو با خبرنگار مانابا اشاره به توقیف یک شناور باری حامل کالای قاچاق در آبهای ساحلی بندر ماهشهر گفت: در جریان بازرسی از این شناور40دستگاه کولر گازی، 34دستگاه لباسشویی و 25دستگاه ماشین ظرفشویی و مقادیری کالای آشپزخانه و لوازم یدکی خودرو کشف و ضبط شد.
وی ارزش این محموله قاچاق را 11میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این ارتباط چند متهم به قاچاق کالا پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند ضمن آنکه شناور حامل قاچاق به یکی از پایگاه های دریابانی در منطقه هدایت شد.
سردار نظرپوردر ادامه گفت: این محموله قاچاق از کشور امارات متحده عربی بارگیری شده بود و قرار بود به صورت غیرقانونی ترخیص و کالای آن وارد بازار داخلی شود اما با دخالت و ورود ماموران دریابانی، قاچاقچیان در این هدف ناکام ماندند.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اشاره به اینکه در برخورد با پدیده قاچاق در آبهای شمال غرب خلیج فارس و سواحل خوزستان عزم جدی وجود دارد بر تداوم مبارزه با این پدیده شوم و ضد تولید ملی تاکید کرد.
امسال حداقل 22 فروند شناور حامل قاچاق در آبهای شمال غرب خلیج فارس و سواحل خوزستان در حین حمل و جابجایی کالای قاچاق توقیف و محموله های به نفع دولت ضبط شد.
پارسال نیز کالاهای قاچاق به ارزش بیش از 130میلیارد تومان حین ورود به کشور در آبهای شمال غرب خلیج فارس و سواحل خوزستان توقیف شد.
استان خوزستان با 500کیلومتر ساحل همواره در معرض ورود کالای قاچاق بوده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار