۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
سخنگوی شرکت ملی نفتکش در گفتگو با مانا:

کار کمیته بررسی سانحه سانچی تمام نشده است

سخنگوی شرکت ملی نفتکش گفت: تا اتمام کار کمیته بین المللی بررسی سانحه نفتکش سانچی تمام اظهار نظرها در این باره گمانه زنی شخصی است.
کد خبر: ۸۰۴۲۳
کاپیتان محسن بهرامی در گفتگو با خبرنگار مانا در پاسخ به این پرسش که اخیرا از سوی برخی نمایندگان مجلس در رابطه با تعیین مقصران سانحه نفتکش سانچی اخباری مطرح شده است، تصریح کرد: تا اتمام کار کمیته چهار جانبه بین المللی بررسی حادثه تمام اظهار نظرها درباره این اتفاق ناگوار گمانه زنی شخصی است.
وی با تاکید بر اینکه سازمان بنادر و دریانوردی تنها مرجع رسمی نشر اخبار مربوط به سانحه سانچی است، اظهار داشت: پیش از این از سوی مقامات ارشد این سازمان به عنوان مرجع رسمی دریایی اعلام شد که تا زمان اتمام کار کمیته بررسی سانحه و نشر اخبار و اطلاعات رسمی از سوی آن، نمی توان نسبت به چگونگی این اتفاق اظهار نظر دقیق داشت.
بهرامی زمان احتمالی اعلام نتایج تحقیقات از سوی کمیته چهار جانبه را طی اردبیهشت ماه سال جاری دانست و گفت: این زمان نیز از مرجع رسمی یعنی سازمان بنادر و دریانوردی به شرکت ملی نفتکش اعلام شده است که آن هم منوط به پایان کار کمیته و جمع بندی دقیق اطلاعات در آن است.
سخنگوی شرکت ملی نفتکش همچنینی در رابطه با مطالبات خانواده های شهدای حادثه سانچی بیان داشت: فرآیند حقوقی این مطالبات که مربوط به شرکت ملی نفتکش می شود هم اکنون بدون هیچ مشکل خاصی در حال انجام است.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار