۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

هدف بزرگترین کشتی سازی دنیا تا سال 2020 چیست؟

هدف بزرگترین کشتی سازی دنیا تا سال 2020 چیست؟
کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی HHI در نظر دارد تا سال 2020 فروش کشتی های با ارزش افزوده مانند کشتی های حمل گاز مایع طبیعی ال ان جی و ال پی جی را محقق کند.
کد خبر: ۸۰۴۱۳
به گزارش گروه بین الملل مانا بزرگترین کشتی سازی دنیا کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی HHI هدف کسب  درآمد 70 تریلیون دلار KRW معادل 65 میلیارد و 200 میلیون دلار را تا سال 2022 در نظر گرفته است که نسبت به 37 تریلیون KRW سال 2017 میلادی جهش قابل توجهی را به نمایش می گذارد.
این گزارش ادامه داد: انتظار می رود کشتی سازی هیوندایی در سال جاری میلادی نیز شاهد درآمد مشابه سال گذشته باشد.
"Kwon oh-gap" رئیس هیئت مدیره کشتی سازی هیوندایی در این باره گفت: HHI در نظر دارد از طریق تمرکز بر تکنولوژی ها فروش کشتی های با ارزش افزوده مانند کشتی های حمل گاز مایع طبیعی ال ان جی و ال پی جی و هم چنین راه اندازی تجارت های جدید، هدف مذکور را تحقق بخشد.
افزون بر این، قرار است در سال 2021 یک مرکز توسعه و تحقیق در استان Gyenggi کره جنوبی دایر شود که نقش موثری در راستای موفقیت بیشتر این کشتی سازی برعهده خواهد داشت. ناگفته نماند مرکز مذکور بیش از هفت هزار محقق و کارشناس را جذب خواهد کرد.
این گزارش ادامه داد: کشتی سازی هیوندایی همچنین قصد دارد با شرکت صنایع پتروشیمی Hyundai Oilbank یک سرمایه گذاری مشترک را به راه اندازد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار