۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

بازدید بیش از 150هزار گردشگر از بندر ماهشهر

بازدید بیش از 150هزار گردشگر از بندر ماهشهر
شهردار ماهشهر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال بیش از 150هزار گردشگر از جاذبه های طبیعی ، ساحلی و بندری ماهشهر بازدید کردند که در مقایسه با نوروز سال گذشته 12درصد افزایش نشان می دهد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۰۴۰۹

مجاهد نظارات در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: این گردشگران از پارک خور سیف ، ساحل مجیدیه و سواحل این بندر بازدید و از خدمات کشتی تفریحی که در طول ایام نوروز فعال شد بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از گردشگران از تاسیسات بندری و اسکله های بندر امام خمینی(ره) نیز بازدید کرده و از نحوه فعالیت این بندر بزرگ کشور آشنا شدند، افزود: ماهشهر به زودی به قطب گردشگری استان خوزستان تبدیل می شود.

شهردار ماهشهر با اشاره به زمینه ها و بسترهای مهم گردشگری در شهری بندری ماهشهر افزود: شهرداری از سرمایه گذاری در بخش گردشگری این منطقه حمایت می کند.

نظارات بیان کرد: بندر ماهشهر مستعد سرمایه گذاری در بخش گردشگری است و در این زمینه ظرفیت های بسیار خوبی دارد که با استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توان تحولی عظیم در زیرساخت های صنعت گردشگری ایجاد  کرد.

شهردار ماهشهر از واحدهای صنعتی پتروشیمی که در این منطقه فعال هستند، خواست در بخش گردشگری بندر ماهشهر سرمایه گذاری کنند.

وی همچنین از شرکت های کشتیرانی مستقر در منطقه درخواست کرد برای جذب گردشگر در طول سال و بازدید از خور موسی وآبهای شمال غرب خلیج فارس در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

نظارات با اشاره به اینکه بندر ماهشهر با بهره مندی از شبکه ریلی سراسری ، فرودگاه و دسترسی به آزادراه ها ، موقعیت استثنایی برایجهش در بخش گردشگری را دارد، افزود: اگر بخش گردشگری در ماهشهر متحول شود و بتوان سالانه یک میلیون گردشگر را به این منطقه جذب کرد بخش مهمی از معضل بیکاری در این شهرستان بندری حل می شود.

ماهشهر یکی از هشت بندر مهم تجاری خوزستان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار