۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

شناورهای مسافری قدیمی از رده خارج می شوند/تردد تنها با شناورهای جدید/مالکان درخواست خود را سریعتر ارائه دهند

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در راستای ایمنی ترددهای دریایی در بنادر استان بوشهر سازمان بنادر، ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی را نوسازی می‌کند.
کد خبر: ۸۰۳۷۷

نورالله اسعدی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با تاکید بر مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی در قبال مردم ساحل نشین استان بوشهر اظهار داشت: نوسازی ناوگان حمل و نقل دریایی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و  دریانوردی  مورد توجه قرار دارد.

وی از آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی برای نوسازی شناورهای مسافری بین بنادر استان بوشهر خبر داد و گفت: از جمله این اقدمات ورود شناورهای مسافری مدرن و از رده خارج کردن شناورهای مسافری قدیمی و ناامن است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر ارتقا ایمنی  تردد شناورهای مسافری در بین بنادر استان بوشهر افرود: در راستای ارتقاء ایمنی ترددهای دریایی خصوصا ایمنی شناورهای مسافری و برخورداری مردم از ترددها و مسافرتهای دریایی ایمن ، سازمان بنادر و دریانوردی مصمم است تا ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی را نوسازی کند.

اسعدی بیان کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری گناوه و خارک و بوشهر از اولویت‌های اصلی  سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی با تاکید بر توجه به سفرهای مطئمن دریایی در مسیر خارگ خاطر نشان کرد: سفرهای مطمئن ، ایمن و با کیفیت برای مسافران خصوصا مردم خارک همواره از دغدعه های  سازمان بنادر بوده و از چندسال پیش تمرکز ویژه ایی روی این موضوع شده است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  با بیان اینکه استفاده از شناورهای مدرن و سریع السیر از مطالبات بحق مردم خارک است، تصریح کرد: این مطالبه را سازمان بنادر و دریانوردی به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی اش پاسخ مناسب  می‌دهد.

اسعدی بیان کرد: در سفر اخیر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به بوشهر با موافقت درخواست نوسازی ناوگاون حمل و نقل دریایی، مقرر  شد از طرف سازمان بنادر و دریانوردی وام برای نوسازی ناوگان موجود اختصاص داده شود .

وی افزود: البته اداره کل بنادر و دریانوردی  استان بوشهر فرصت زمانی محدودی را برای شناورهای موجود در نظر می‌گیرد که در محدوده زمانی تعیین شده بتوانند فرایند اخذ وام و جایگزینی شناور نو را انجام دهند پس از آن فقط به شناورهای جدید اجازه تردد داده خواهد شد .

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  بیان کرد: مالکان شناورهای موجود قبلا اذعان داشتند که خرید شناور مدرن  برای‌ آنان توجیه اقتصادی ندارد ولی هم اکنون با تسهیلاتی که سازمان بنادر در اختیار می‌گذارد این مشکل برطرف شده است .

اسعدی افزود: از مالکان شناورهای مسافری بوشهر به خارگ و گناوه به خارگ و بلعکس در خواست می‌شود که سریعا  تقاضای خود  را برای دریافت تسهیلات نوسازی ناوگان تحویل دهند تا اقدامات لازم بعمل آید .

ارسال نظرات

نظرات کاربران

احسان رفیعی Iran (Islamic Republic of) ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
0
0
هیچ شرکتی در ایران یا کشتی مسافربری مثل شرکت کشتیرانی والفجر نمیتونه سرویس دهی مناسب انجام بدهد. با توجه به پیشینه و شناورهای این شرکت و پرسنلی که بر روی شناورهای مسافربری میگذارند بهتر است که با خود شرکت والفجر به توافق برسند قبل از اینکه دیر بشود تا خدایی نکرده شاهد حوادث دریایی نشویم و بعد بخواهیم به این فکر بیفتیم که از والفجر استفاده کنیم.
آخرین اخبار