۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر:

700 میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بندر جزیره نگین بوشهر اختصاص یافت

700 میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بندر جزیره نگین بوشهر اختصاص یافت
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر از اجرای پروژه مجتمع بندری نگین خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه‌های زیرساختی در این مجتمع بندری 700 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۰۳۷۲
نورالله اسعدی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اجرای پروژه مجتمع بندری نگین به عنوان پسکرانه بندر بوشهر،گفت:  این مجتمع بندری در زمینی به مساحت 450 هکتار عملیاتی شده که 250 هکتار آن در بخش عملیاتی و اجرایی و 200 هکتار دیگر به عنوان ظرفیت پشتیبانی است.
وی با اشاره به اینکه در مجتمع بندری نگین سه پایانه و اسکله تخصصی ساخته می‌شود، تصریح کرد: ترمینال کانتینری با دو پست اسکله، ترمینال کالای فله و مایع با دو پست اسکله و یک پست اسکله برای مواد معدنی در مجتمع بندری نگین ساخته می‌شود.
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر با بیان اینکه شرکت خدمات بندری سینا در ساخت ترمینال کانتینری نگین فعالیت می‌کند، خاطر نشان کرد: در اجرای این پروژه با 15 هکتار مساحت و 300 متر اسکله 270 میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود.
اسعدی با اشاره به اینکه با تکمیل این پروژه امکان پهلوگیری شناورهای 50 هزار تنی در ترمینال کانتینری نگین فراهم می‌شود، افزود:  ظرفیت این ترمینال، سالانه تخلیه و بارگیری 600 هزارTEUکانتینر است که به عنوان بزرگترین ترمینال کانتینری کشور تبدیل می‌شود.
وی با اشاره به اجرای زیرساخت بندری در جزیره نگین اظهار داشت: برای اجرای زیرساخت‌ها در مجتمع بندری نگین بوشهر قرارداد با پیمانکار با اعتبار 700 میلیارد ریال منعقد شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار