۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

فاز جدید عملیات ائتلاف اقیانوسیه راه اندازی شد

فاز جدید عملیات ائتلاف اقیانوسیه راه اندازی شد
ائتلاف اقیانوسیه، خط سرویس دهی موسوم به "Day Two Product"  را با تعداد کشتی کمتری نسبت به آنچه چند ماه قبل اعلام کرده بود، راه اندازی کرد.
کد خبر: ۸۰۳۴۹
به گزارش گروه بین المل مانا در اواخر ماه دسامبر سال 2017 میلادی،"Rodolphe Saade" رئیس کشتیرانی CMA CGM فرانسه از طرح هایی برای راه اندازی خط سرویس دهی بزرگترین ائتلاف کانتینری موسوم به" "Day Two Product" با ظرفیت حمل سه میلیون و 600 هزار TEU از طریق تعداد 340 فروند شناور خبر داده بود. اما در حال حاضر، خط سرویس دهی مذکور ظرفیت حمل سه میلیون و 100 هزار TEU از طریق تعداد 331 فروند شناور را دارد.
این گزارش ادامه داد: شرکای ائتلاف اقیانوسیه شامل کشتیرانی CMA CGM فرانسه، کشتیرانی کاسکوی چین، اورگرین تایوان و OOCL هنگ کنگ 20 خط سرویس دهی محدود به اقیانوس آرام،شش خط سرویس دهی آسیا-اروپا، چهار خط سرویس دهی آسیا- مدیترانه، چهار خط سرویس دهی محدود به منطقه آتلانتیک، پنج خط سرویس دهی خاورمیانه و دو خط سرویس دهی آسیا-دریای سرخ را ارائه می دهند.
"Olivier Nivoix" معاون ارشد ائتلاف های اقیانوسیه در مراسم راه اندازی خط سرویس دهی" "Day Two Product " گفت: از سال گذشته و با  آغاز به کار ائتلاف اقیانوسیه، ائتلاف مذکور موفقیت چشم گیری را از دیدگاه مشتری به دست آورده است و هم اکنون از شروع فصل جدیدی از سرویس دهی که استراتژی مشتری مداری را بسیار خوب به نمایش می گذارد، خرسند و خشنود هستیم.
وی در ادامه افزود: از طریق بهبود خدمات خود و ارائه راه حل های ارزش افزوده جدید، تلاش می شود فراتر از روابط تجاری معمول با مشتریان خود رفتار کنیم و با تامین نیازها و انتظارات آنها، آینده بهتری را برای این صنعت  رقم بزنیم.
در مسیر تجاری محدود به آتلانتیک، سرویس دهی جدید پوشش ساحل شرقی ایالت متحده آمریکا را با خط سرویس دهی جدید موسوم به Independence Bridge افزایش خواهد داد و یک خط سرویس دهی مستقیم از شمال چین&کره جنوبی به دریای سرخ افزوده خواهد شد.
این گزارش در پایان نوشت: سهم مشارکتی کشتیرانی فرانسه در ائتلاف اقیانوسیه، استقرار تعداد 121 فروند کشتی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار