۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

بازدید بیش از 549هزار گردشگر از جاذبه های آبادان

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال 549هزار 514گردشگر از جاذبه های آبی در اروندرود و بهمنشیر، چوئبده ، اروندکنار و بندرگاه آبادان بازدید کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 82درصد افزایش نشان می دهد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۰۳۴۸

رضا سفاری در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه تعداد گردشگران نوروزی پارسال 302هزار بود افزود: گردشگران ضمن بازدید از جاذبه های ساحلی جنوب خوزستان از خدمات کشتی تفریحی در آبهای منطقه بهره مند شدند.

وی گفت: جذب بیش از نیم میلیون گردشگر در نوروز امسال یک رکورد بی نظیرمحسوب می شود و سبب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در در سه بندر اروندکنار ، چوئبده و آبادان شد.

سفاری در ادامه گف:استقبال گردشگران از بنادر آبادان بیش از حد پیش بینی بود به همین دلیل در سال های آینده باید امکانات بیشتری برای پذیرایی از گردشگران فراهم شود.

مدیربنادر و دریانوردی آبادان از اجرای تمرین های امداد و نجات، انجام آموزش های استفاده از وسایل و تجهیزات ایمنی فردی و دریانوردی به صورت عملیاتی با حضور گردشگران و استفاده از قایق های همیار ناجی و یدک کش های اسکورت به همراه کشتی های مسافری در هر سفر دریائی و گردشگری به عنوان برخی اقدامات انجام شده در جهت تامین امنیت جانی گردشگران نام برد.

امسال درهای بنادر امام و خرمشهر نیز بر روی گردشگران نوروزی و کاروان های راهیان باز بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار