۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

افزایش توان عملیاتی این بار در بنادر هند

افزایش توان عملیاتی این بار در بنادر هند
بنادر اصلی هند توانستند رکورد جابه جایی بار را در رقم ۶۷۹.۳۵ میلیون بشکنند و از رقم ۶۴۸.۳۹ میلیون تن در مدت مشابه سال گذشته میلادی پیشی بگیرند.
کد خبر: ۸۰۲۹۸
به گزارش گروه بین الملل مانا ۹ بندر هند موسوم به کلکته، Visakhapatnam، پارادیپ، Kamarajar، Chennai، Cochin، New Mangalore، JNPT و Deendayal رشد مثبتی در میزان جابه جایی بار در بازه زمانی آوریل ۲۰۱۷ تا مارس ۲۰۱۸ میلادی ثبت کردند.
این گزارش ادامه داد: در بین بنادر نامبرده Cochin بیشترین رشد را با ثبت ۱۶.۵۲ درصد داشت. پس از آن بنادر پارادیپ، کلکته، JNPT و New Mangalore به ترتیب رشد ۱۴.۶۸، ۱۳.۶۱، ۶.۲ و ۵.۲۸ درصدی را تجربه کردند. 
رشد جابه جایی بار در بندر Cochin اساساً ترافیک بار در کود (۱۰۵.۸۸ درصد)، مواد نفتی و پتروشیمی (۲۰.۶۲ درصد) و کانتینر (۱۲.۴۶ درصد) اعلام شد.
بر همین اساس، میزان جابه جایی در بندر Deendayal به بالاترین میزان خود رسید و ۱۱۰.۱۰ میلیون تن را ثبت کرد. پس از آن بنادر پارادیپ، JNPT، Visakhapatnam، بمبئی به ترتیب ۱۰۲.۰۱، ۶۶، ۶۳.۵۴ و ۶۲.۸۳ میلیون تن بار را جابه جا کردند. این پنج بندر در مجموع شاهد رشد ۶۰ درصدی ترافیک در بازه زمانی تعریف شده بودند.
برچسب ها: هند بنادر
ارسال نظرات
آخرین اخبار