۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

استفاده 28 هزار مسافر نوروزی از لنج سنتی در بندر بوشهر

در راستای راه‌اندازی گشت‌های دریایی با لنج سنتی در اسکله شیلات بوشهر در 11 روز گذشته افزون بر 28 هزار مسافر نوروزی از تورهای گردشگری دریایی استفاده کرده‌اند.
کد خبر: ۸۰۲۶۲

مدیر عامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به راه‌اندازی تور سفرهای دریایی نوروزی در اسکله بندر صیادی شیلات بوشهر اظهار داشت: با مشارکت سازمان‌ها و ادارات ذیربط، گشت دریایی در بوشهر ویژه ایام نوروز با تجهیز چهار شناور لنج سنتی به امکانات رفاهی و ایمنی  از 2 فروردین راه‌اندازی شد.

محمد آبخو از مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی، شیلات، میراث فرهنگی، استانداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایجاد این تور دریایی قدردانی کرد.

بهره‌بردار بندر صیادی شیلات بوشهر با بیان اینکه هر لنج روزانه پنج مرحله و در هر مرحله 300 گردشکر نوروزی را برای گشت دریایی پذیرش می‌کند، خاطر نشان کرد: در 11 روز گذشته بیش از 220 گشت دریایی در کانال بندر بوشهر انجام شد و در مجموع بیش از 28 هزار گردشگر نوروزی از این تفریح دریایی استفاده کردند.

مدیر عامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر  از افزایش رضایت‌مندی  گردشگران از تورهای گردشگری دریایی بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده بیش از 95 درصد  مسافران نوروزی از گشت‌های دریایی در بندر بوشهر که از ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار است، اعلام رضایت  کردند.

آبخو با اشاره به اینکه محل تردد شناورهای لنج سنتی گردشگری دریایی کانال بندر بوشهر به طول شش مایل دریایی است، افزود: در این سفر دریایی موسیقی زنده بوشهری توسط هنرمندان اجراء می‌شود.

بهره‌بردار بندر صیادی شیلات بوشهر  با تاکید بر گسترش پروژه گردشگری دریایی در بندر بوشهر خاطر نشان کرد: برای ایجاد کشتی پیشرفته مسافری و اعزام مسافران دریایی به آبهای آزاد از جمله خارگ، جنگل‌های حرا، زیستگاه انواع پرندگان در جزیره نخیلو و دیگر حوزه‌ها آمادگی سرمایه‌گذاری وجود دارد که نیاز به حمایت ویژه سازمان بنادر و دریانوردی است.

آبخو با بیان اینکه شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس  همواره در طرح گردشگری دریایی مشارکت دارد گفت: تردد این گشت‌ها اکنون در کانال بندر بوشهر است که یکی از درخواست‌های گردشگران حضور در آبهای آزاد است که  با توسعه این فعالیت‌ها و استقرار کشتی پیشرفته مسافری تفریحی امکان حضور در آبهای آزاد فراهم می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار