۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

استقبال 330 هزار گردشگری نوروزی از گشت‌های دریایی بوشهر

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به رونق گشت های دریایی در آبهای استان بوشهر در ایام نوروز گفت: تاکنون افزون بر 330 هزار گردشگر از گشت‌های دریایی در نقاط مختلف استان بوشهر استفاده کرده‌‌اند.
کد خبر: ۸۰۲۵۸

ناصر امیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه گردشگري دريايی یکی از ظرفيت‌های استان ساحلی بوشهر است اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های بالقوه در گردشگری استان بوشهر دریا و ساحل است که  این مهم زمینه مقصد مسافرات بسیاری از گردشگران به ویژه در ایام نوروز به استان بوشهر شده است.

وی با بیان اینکه استان ساحلی بوشهر دارای جذابیت بالایی توریستی  است گفت: حمل نقل دریایی،  ورزشها و تفریحات آبی،  غواصی و سایر سرگرمی‌های مرتبط با ساحل و فراساحل در صدر برنامه های گردشگری قرار دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهراز رونق گشت‌های دریایی در آبهای استان بوشهر  خبر داد و خاطر نشان کرد:  تاکنون افزون بر 330 هزار گردشگر از گشت‌های دریایی در نقاط مختلف استان بوشهر استفاده کرده‌‌اند که با توجه به استقبال گردشگران از گشت دریایی،  این تعداد از 350 هزار نفر تا پایان تعطیلات نوروزی عبور می‌کند.

امیرزاده با بیان اینکه 80 درصد شهرستان‌های استان بوشهر دارای ساحل است، تصریح کرد: استان بوشهر دارای 10 شهرستان است که به غیر از شهرستان‌های جم و دشتستان، 8  شهرستان‌ دیگر ساحلی هستند.

وی بیان کرد: ساحل ماسه‌ای و صخره‌ای متعدد با چشم‌اندازهای زیبا، قابلیت‌های زیادی از جمله گشت دریایی، ماهیگیری و بازی‌ها و سرگرمی‌های مفرح با ماسه و بر بستر ساحل، پیاده روی، شنا و دیگر برنامه‌ها را فراهم کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر با اشاره به رونق گشت‌های دریایی با شناورهای تفریحی گفت: در ایام نوروز امسال، گشت‌های دریایی با شناورهای تفریحی در بوشهر رونق  بیشتری گرفت که برای این مهم از همه ظرفیت‌ها استفاده شد.

امیرزاده  با بیان  اینکه بوشهر در مسیر توسعه گردشگری دریایی و تبدیل شدن به قطب گردشگری دریایی کشور حرکت می‌کند، افزود: سواحل زيباي خليج‌فارس يکي از زيباترين پديده‌هاي دريايي است که استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با این آبراه بین‌المللی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار