۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

دیدار نوروزی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی با استاندار گیلان

دیدار نوروزی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی با استاندار گیلان
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و استاندار گیلان، در محل این استانداری دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۰۲۵۴

به گزارش خبرنگار مانا صبح امروز دهم فروردین ماه جاری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و استاندار گیلان، در محل این استانداری دیدار و گفتگو کردند.

دکتر سالاری ضمن تبریک سال نو با تقدیر از عملکرد شرکت کشتیرانی دریای خزر از شرکت‌های وابسته به گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان و ورود این شرکت به مقوله توریسم دریایی مطالبی بیان داشت.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تبریک سال نو از حمایت‌های استانداری گیلان از تنها ناوگان ملی در دریای خزر قدردانی کرد.
دکتر سعیدی همچنین با قدردانی از ارتباطات مثبت استاندار گیلان در گسترش تجارت با کشورهای منطقه بر اهمیت توریسم دریایی تاکید کرد و گفت: با تحقق این امر در توسعه‌ تجارت شاهد تحول خاصی خواهیم بود که نتیجه آن رشد و توسعه‌ اقتصاد در گیلان است.
به گفته رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حضور فعال شرکت کشتیرانی دریای خزر در این منطقه و کشورهای اطراف می تواند موجب رشد و توسعه استان گیلان خصوصا بندر انزلی باشد.
شایان ذکر است، در این دیدار مهندس علی اکبر غنجی مدیرعامل شرکت حمل فله و عضو هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و کاپیتان مهرداد باقری نژاد مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر ، دکتر سعیدی را همراهی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار