۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

زیرساخت های گردشگری استان بوشهر توسعه می یابد

زیرساخت های گردشگری استان بوشهر توسعه می یابد
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با انجام مطالعات جامع ظرفیت های گردشگری دریایی استان بوشهر زیرساخت های گردشگری این استان افزایش می یابد.
کد خبر: ۸۰۲۵۰

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، نورالله اسعدی در بازدید از اسکله های گردشگری استان بوشهربا اشاره به اجرای طرح  مطالعات جامع گردشگری دریایی استان بوشهر اظهار داشت: ساماندهی شناورهای تفریحی و همچنین احداث اسکله های گردشگری دریایی در قالب طرح جامع گردشکری دریایی است.

اسعدی ادامه داد: شروع این مهم در استان بوشهر در جریان سفر مدیرعامل سازمان بنادر به استان بوشهر آغاز شده که می تواند آغازگر تحولی جدید در گردشگری دریایی استان بوشهر شود.

وی بیان کرد: در این راستا اقدام های خوبی نیز از سوی کمیته گردشگری دریایی استان بوشهر صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهربا بیان اینکه مسئولیت کمیته گردشگری دریایی استان بوشهر بر عهده این اداره کل است افزود: تاکنون در زمینه برگزاری نشست های هماهنگی، کارگاه های آموزشی، تامین تجهیزات موردنیاز گردشگران دریایی، بحث های نظارتی و آموزشی لازم برای اطلاع رسانی نحوه استفاده از دریا اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

اسعدی  تاکید کرد: در کنار ترغیب گردشگران به استفاده از دریا ارتقای مسائل ایمنی این حوزه نیز با جدیت تمام در حال پیگیری است تا ترددهای دریایی از بیشترین ایمنی لازم برخوردار باشند.

وی با تاکید بر ارتقاء  امنیت ترددهای دریایی گفت:  در این راستا بازرسان زیادی بکار گرفته شده تا از ایمنی گردشگران دریایی در اسکله های مجاز برای گردشگران اطمینان حاصل گردد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: بطور کلی محدوده فعالیت شناورهای گردشگری یک مایل دریایی مشخص شده که این محدوده با نصب پرچم هایی مشخص شده است.

اسعدی گفت: در این راستا اسکله های مجاز احداث شده در سواحل با اطلاع رسانی مناسب مشخص شده که گردشگران دریایی به منظور ایمنی بیشتر از این اسکله ها استفاده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار